برگزاری آزمون پایان نامه هنرجویان موسیقی رعد

29 دی 1390

در حضور جمعی از کارآموزان، هنرجویان، مربیان، اعضا گروه همیاری بانوان و دیگر مسؤولان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد آزمون پایان ترم هنرجویان موسیقی برگزار شد.


 


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد یاشار خدایی استاد سازهای سنتی ضمن معرفی هنرجویان کلاس موسیقی به مدت زمان حضور هر کدام اشاره و در ادامه هنرجویان با اجرای قطعات سنتور، دف، ویولون، تنبک و سه تار مهارت خود را به نمایش گذاشتند.


 


 


در این مراسم حمیدرضا رجبی با نواختن سنتور، شبنم فتوت با نواختن دف و ویولون، فدیا کوهی با نواختن دف، لیلا میرزایی با نواختن دف، مرضیه دیانت فر با ساز تنبک، سیده نرگس موسوی با نواختن سه تار، شیوا شولن با نواختن سه تار و آرزو براتی با نواختن سه تار چند قطعه تک نوازی و همنوازی اجرا کردند.















در ادامه گروه همخوانی و صداسازی با عضویت 8 نفر از هنرجویان به ترتیب الهام بادامی، زهرا قرشی‌پور، ندا بیات، ندا فقیهی، امید حاجی آقایی، حمیدرضا رجبی، امیر همتیان و پویان همتی با اجرای سه قطعه سلفرن و یک ترانه توانایی خود را به نمایش گذاشتند در پایان صدیقه اکبری مدیرعامل مجتمع رعد ضمن حضور در جمع هنرجویان از زحمات یاشار خدایی و صنم پاشا مربیان کلاس موسیقی و صداسازی توان یابان قدردانی کرد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است