سندي ديگري از توانائي توان‌يابان رعد به ثبت رسيد

30 دی 1391


ورزشكاران مجتمع رعد كارت مربيگري رشته بوچيا دريافت كردند.


 


علي اصانلو و امير نيكداد اعضا تيم بوچياي رعد كه پيش از اين در مسابقات رده‌هاي استاني و كشور كسب مقام كرده بودند پس از گذراندن كلاس مربيگري بوچيا، موفق به دريافت كارت مربيگري شدند.


 



 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ امير نيكزاد كه حدود ۵ سال است با مجتمع رعد ارتباط دارد از   كلاس‌هاي كامپيوتر، كاردرماني، فيزيوتراپي و بوچيا استفاده مي‌كند و در مسابقات انتخابي تيم ملي كه ارديبهشت سال جاري برگزار شد دركلاس BC1 مقام اول را كسب كرده است. وي درحال حاضر جلسات تمريني تيم ملي را با جديت پي‌گير مي‌كند و در هفته ۳ جلسه در اين تمرينات حاضر مي‌شود.


 


همچنين علي اصانلو كه با سمت مربي بازكن در تيم بوچياي رعد حضور دارد از سال ۱۳۸۸ به مجتمع رعد مراجعه كرده است و از كلاس‌هاي كامپيوتر و بوچيا اين مجتمع استفاده مي‌كند.


 



 


اصانلو هم در مسابقات انتخابي تيم ملي شركت كرده بود و در كلاس BC3 مقام اول را كسب كرده است .


 


شايان ذكر است طي سال‌هاي اخير تعداد قابل ملاحظه‌اي از كار‌آموزان و هنر‌جويان رعد به فعاليت‌هاي ورزشي روي آورده‌اند و علاوه بر اثبات توانايي‌هاي خود، موفقيت‌هاي چشم‌گيري كسب كرده‌اند.


 


مجتمع رعد ضمن تبريك به اين ورزشكاران عزيز، تمام تلاش خود را براي معرفي استعدادها و توانمندهاي توان‌يابان به كار خواهد گرفت.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است