کسب مقام قهرمانی توسط ورزشکاران مجتمع رعد

14 اردیبهشت 1391

به همت هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان تهران و با هدف انتخاب تیم بوچیا برای شرکت در مسابقات کشوری یک دوره مسابقه بوچیا در کلاس‌های چهارگانه در سالن ورزشی آسایشگاه سالمندان کهریزک برگزار شد.


 


به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد، تیم ورزشکاران رعد با حضور معصومه عالی، طاهره گودرزی، امیر نیکراد، امیر شیرزاد، حسین حلیمی، خشایار متوسل، علی اصانلو، محمد بیگدلی، امیرالله بداشتی، محمدحسین قادری و داود محمدنژاد، طی چند روز با سایر ورزشکاران به رقابت پرداختند.


 


 


این مسابقات که با حضور بانوان و آقایان و رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد ابتدا بانوان به رقابت پرداختند بانوان و از آنجا که اطلاع‌رسانی و دعوت از ورزشکاران تیم بانوان با فاصله زمانی بسیار کم با برگزاری مسابقات انجام شد از این رو ورزشکاران با تجربه رعد نتوانستند در این مسابقات شرکت کنند و 2 نفر عضو تیم اعزامی هم موفق به کسب مقام نشدند.


 


تیم آقایان با حضور 8 ورزشکار رقابت سخت و نفس‌گیری را با رقبا آغاز کردند و در پایان 3 نفر از اعضای تیم اعزامی مقام‌های قهرمانی را کسب کردند که عبارت‌انداز:


 


-         امیر نیکراد در کلاس یک مقام اول


-         امیر شیرزاد در کلاس 2 مقام دوم


-         علی اصانلو در کلاس 3 مقام اول

















 


شایان ذکر است  نفرات برتر به مسابقات کشوری راه یافتند. این مسابقات  در خردادماه جاری  برگزار می‌شود و از میان نفرات برتر اعضای تیم اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراالمپیک انتخاب خواهند شد.


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است