سرود جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در حال ساخت است.

1 خرداد 1391


دکتر افشین یداللهی ترانه‌سرای مشهور کشور کار ساخت سرود بخش جوانان دارای توانایی‌های خاص جشنواره حضرت علی اکبر(ع) را بر عهده گرفت.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ با وجود زمان اندک باقی مانده تا برگزاری مراسم اختتامیه معرفی جوانان دارای توانایی خاص اغلب کار‌گروه‌های دبیرخانه با جدیت به انجام وظایف و مسؤولیت‌های واگذار شده، مشغول هستند. از آن جمله، مسؤولان مراسم اختتامیه هستند که پس از بازدید از امکانات و سالن‌های هتل معتبر شهر بزرگ تهران در نهایت برگزاری مراسم پایانی را در هتل المپیک تأیید کردند و با مدیران آن مجموعه در مورد زمان و تاریخ برگزاری مراسم به توافق  رسیدند.


 


بر اساس این گزارش ساخت سرودی که در مراسم پایانی توسط هنرمندان توان‌یاب اجرا شود یکی از برنامه‌های مراسم اختتامیه بود که برای این منظور از دکتر افشین یداللهی ترانه‌سرای معروف دعوت به همکاری شد و پس از چند دور مذاکره ثمربخش ایشان موافقت خود را با سرودن شعر این اثر اعلام کردند.


 


این گزارش می‌افزید: در پی تصویب شعر سرود جشنواره در بخش جوانان برتر معلول، کار ساخت آهنگ، تنظم، تمرین، ضبط و اجرای آن به سرعت پی‌گیری می‌شود و در یک فرآیند فشرده این اثر ملی در مراسم اختتامه که روز دوشنبه 22 خرداد در محل هتل المپیک برگزار می‌شود، اجرا خواهد شد.


 


شایان ذکر است دکتر یداللهی سال 1347 در اصفهان متولد و بزرگ شده تهران است وی ترانه‌سرایی را از سال 1374 آغازکرده و اولین کارش در مورد شخصیت امام حسین(ع)  توسط ارکستر سازمان صدا و سیما به آهنگسازی فوأد حجازی و خوانندگی خشایار اعتمادی اجرا شده است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است