زمان ثبت نام جوانان برتر دارای معلولیت تا پایان هفته آینده تمدید شد

5 خرداد 1391

دبیر بخش جوانان داراي معلوليت جشنواره ملي حضرت علي اكبر(ع) در گفتگو با خبرنگار جشنواره گفت: با توجه به درخواست ثبت نام كنندگان و مسئولان فعال حوزه معلولان در شهرستانها به منظور ايجاد فرصت مناسب براي تسهيل حضور جوانان نمونه و برتر،  زمان ثبت نام جشنواره تا پايان روز 12 خرداد تمديد شد.




صدیقه اکبری با اشاره به استقبال شایسته از اين جشنواره افزود: با توجه به زمان بندی محدودی که در معرفی و انتخاب مجتمع آموزشي، نيكوكاري رعد به عنوان برگزار كننده این بخش از جشنواره حضرت علی اکبر(ع) وجود داشت، پیش‌بینی می‌شد که مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام کافی نباشد.


 


وی ادامه داد: با این وجود ما از تمام ابزارهای فناوری و اطلاع رسانی استفاده کردیم تا این زمان محدود را جبران کنیم و در نهایت با توجه به درخواست هاي مكرر از استان‌های مختلف و تقاضای انجمن‌ها و تشکل‌های معلولان پس از هماهنگي با مسئولان وزارت ورزش و جوانان زمان ثبت‌نام را تا پایان روز جمعه 12 خرداد تمدید كرديم.


 


صدیقه اکبری با دعوت از تمام  جوانان نمونه و توانمند داراي معلوليت برای حضور در این رقابت ملی گفت: ایجاد حس خودباوری و اعتماد به نفس عنصر ارزشمندی است که با حضور در عرصه رقابت‌های سازنده به وجود می آید و معلولين موفق و صاحب مقام هاي مختلف علمي، هنري، ورزشي و ساير محورهاي هفت گانه با حضور در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) امکان خواهند یافت جامعه را با توانایی‌های تحسین برانگیز خود آشنا کنند.


 


وي در پايان با اظهار امیدواری از معرفی چهره‌های شاخص و توانمند بخش جوانان دارای معلوليت اظهار کرد: از هفته آینده کار بررسی مدارک و فرم‌های ثبت نام داوطلبان توسط هیأت داوران آغاز خواهد شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است