ورزشکاران رعد به تیم ملی بوچیا دعوت شدند

21 تیر 1391

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری، امیر برزگر سرپرست تیم اعزامی تهران و توابع اعلام کرد: تیم بزرگ سالان تهران با کسب 3 مدال طلا و 2 مدال برنز در این دوره از مسابقات مقام  اول را به خود اختصاص دادند و تیم جوانان تهران رده دوم را کسب کردند.



 


سرپرست تیم تهران و توابع که در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار مجتمع رعد شرکت کرده بود، با اشاره به حضور 16 تیم از استان‌های کشور در این دوره  از مسابقات، افزود: در مجموع 130 ورزشکار در رده‌های سنی و کلاس‌های مختلف در مسابقات انتخابی تیم ملی بوچیا شرکت کردند که در رده‌بندی کلی و مجموع امتیازات بدست آمده تیم تهران و توابع رده دوم را به خود اختصاص داد.



 


برزگر با یادآوری این نکته که نفرات اول تا چهارم هر بخش برای تیم ملی بوچیا دعوت خواهند شد، افزود، از مجتمع رعد در کلاس (Bc2) امیر نیکداد مقام سوم را از آن خود کرد و در همین کلاس امیر شیرزادی مقام چهارم را کسب کرد. به عبارت دیگر در این دوره از مسابقات ورزشکاران رعد به عضویت  تیم ملی بوچیا نایل آمدند. 


مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد کسب این افتخار ملی را به ورزشکاران پر تلاش و همچنین محمد بیگدلی که در سمت مربیگری ماه‌ها زحمت کشیده، صمیمانه تبریک می‌گوید و امیدوار است در آینده نزدیک ملت شریف ایران شاهد حضور این جوانان بر سکوهای قهرمانی آسیا و جهان باشند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است