حضور در فینال رقابتهای تپانچه خفیف مسابقات آلمان دستاورد مهمی بود

29 اردیبهشت 1395

حسین امیری ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شاگردانش گفت: در مسابقات بین المللی آلمان نتایج خوبی گرفتیم و به دلیل حضور برترین تیراندازهای دنیا فرصت خوبی در اختیار داشتیم که توانمندی های خود را بیشتر در معرض محک قرار دهیم.


 


امیری افزود: علاوه بر ماده تپانچه بادی ۱۰متر که در آن حرفی برای گفتن داریم، در رقابت های تپانچه خفیف ۵۰ متر نیز سه نماینده کشورمان به فینال راه یافتند و این مساله تاثیر روانی بسیار زیادی بر رقیبان داشت و به تقویت روحیه ملی پوشان خودمان نیز کمک کرد.


 


سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: از شهریور ماه سال گذشته و پس از مسابقات جام جهانی استرالیا، مسابقات آلمان اولین مسابقه برون مرزی ما محسوب می شود و از این رو پس از گذشت این مدت زمان، فرصت خوبی بود تا نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم و درمدت زمان باقیمانده با حداکثر آمادگی به ریو اعزام شویم.


 


وی گفت: عملکرد بانوان در ماده تپانچه ۱۰ متر P۲ بسیار خوب بود و باید این نکته مد نظر داشت که ساره جوانمردی از قهرمان پیشین پارالمپیک لندن پیشی گرفت و توانست نشان طلا را از آن خود کند. عالیه محمودی برنز گرفت و سمیرا ارم نیز فاصله کمی تا سکو داشت. البته نتیجه در این مسابقات مطرح نبود و بیشتر به دنبال یافتن نقاط ضعف و قوت بودیم.


 


امیری افزود: در بخش تفنگ نیز خانم خدابخشی در ماده اصلی خود، R۴ عملکرد خوبی داشت و در فرصتی که تجهیزات وی را تکمیل کردیم برای رفع نواقص تلاش می کنیم.


 


سرمربی تیم ملی در پایان اعلام کرد: پس از بازگشت و در اولین مرحله تمرینات به دنبال تغییراتی در شیوه های تمرینی هستم و امیدوارم با تجربه مسابقات آلمان و در فاصله پیش رو تا بازی های پارالمپیک ریو، با نهایت آمادگی راهی این مسابقات شویم.


 


تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان ایران با کسب ۵ نشان، ۴ طلا و یک برنز، از رقابت های جهانی تیراندازی آلمان به میهن بازگشت.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است