نخستین نشست سال جدید همیاران بحران برگزار شد

22 فروردین 1392




با حضور جمعی از مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) مستقر در استان آذربایجان شرقی و مرکز نخستین نشست سال جدید  گروه همیاران بحران در مجتمع رعد برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ درخواست مسؤولان بازسازی مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی گروهی از مدیران آن استان و مسؤولان کمیته امداد امام خمینی (ره) مرکز در جلسه گروه همیاران بحران شرکت کردند.


 



در این جلسه ابتدا مهندس نصیری مدیر مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مرکز ضمن تبریک سال جدید از تلاش‌های مؤسسات خیریه عضو گروه همیاران بحران قدردانی کرد و افزود: نحوه کمک‌رسانی گروه همیاران بحران به هموطنان آسیب‌دیده در ماجرای زلزله سال گذشته بسیار خوب بود. این گروه هم در مرحله اسکان موقت که کانکس‌های مسکونی بین مردم نیازمند توزیع کردند و هم در جریان ساخت واحدهای مسکونی روستایی فعالیت قابل تقدیر از خود به جا گذاشته‌اند.


 


در ادامه این نشست مهندس دشتی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی ضمن تشکر از فعالیت‌های مؤسسات خیریه در یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله یادآور شد سال گذشته به علت سرمای هوا فرصت کافی برای تحویل خانه‌های روستایی وجود نداشت و از آنجا که کمیته امداد در نظر دارد علاوه بر تعداد 2000 خانه روستایی تا مرحله سفت‌کاری، تسهیلاتی هم برای تکمیل این منازل فراهم کند، حمایت مؤسسات و افراد نیکوکار در این زمینه اثر فراوانی خواهد داشت.


 



وی افزود: با تغییر فصل و بهتر شدن وضعیت جوی فرصت کافی برای تکمیل پروژه‌ها را در اختیار داریم که امیدواریم با حمایت مردم شریف در سریع‌ترین زمان ممکن این خانه‌ها به مددجویان تحویل داده شود.


 


مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با یادآوری تلاش ارزشمند گروه همیاران بحران در ساخت 35 باب خانه روستایی در اطراف شهرستان اهر، افزود: از آنجا که سرمای هوا سال گذشته اغلب فعالیت‌های ساختمانی را به تعطیلی کشاند، امیدواریم با بهتر شدن هوا گروه همیاران بحران هم با سرعت مناسب برای تکمیل تعهداتشان اقدام کنند.


 



در قسمتی از این نشست مهندس سیدقاسم لواسانی عضو هیأت مدیره مجتمع رعد و یکی از اعضای هیأت اجرایی گروه همیاران بحران ضمن خیر مقدم به مدیران و مسؤولان کمیته امداد، گزارشی از فعالیت‌های این گروه ارایه کرد و افزود: در ماه‌های پایانی سال گذشته جلساتی برای محاسبه پیشرفت پروژه برگزار شد و سپس تصمیم گرفتیم یک گروه کارشناسی از پروژه بازدید به عمل آورده و گزارشی از مراحل  پیشرفت کار ارایه دهد تا نسبت به پرداخت منابع مالی مورد نیاز پیمانکار اقدام شود.


 


وی افزود: گروه همیاران بحران علاوه بر عمل به تعهدات قبلی در نظر دارند چنانچه منابع مالی جدید جذب شد. خانه‌های روستایی بیشتری به مردم زلزله‌زده تحویل دهند.


 


در پایان این نشست به منظور قدردانی  از سوی کمیته امداد یک جلد کلام ا... مجید به هر یک از نمایندگان مؤسسات خیریه عضو گروه همیاران بحران اهدا شد.


 


 



نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است