فراخوان مسابقه بین المللی نقاشی و خوشنویسی " پاراآرت آسیایی ژاپن"

10 تیر 1392



با هدف معرفي توانمندي‌هاي هنري و ظرفيت هنر‌جويان توان‌ياب آثار هنرمندان داراي معلوليت در نمايشگاه و پاراآرت در شهر توكيو ژاپن شركت داده مي‌شود.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد مسابقات نقاشی و خوشنویسی پاراآرت آسیایی ژاپن با عنوان " عبور هنر فراتر از مرزها و معلولیت ها " ویژه هنرمندان دارای معلولیت در مهر ماه سالجاری برگزار می‌شود.


 


نمایشگاه پاراآرت آسیایی ژاپن با هدف افزایش اعتماد به نفس و خود اتکائی افراد معلول از طریق هنر، ارتقاء درک و آگاهی عمومی مرتبط با موضوعات معلولیت و پیشبرد ارتباطات بین المللی میان کشورهای آسیائی در زمینه هنرهای مرتبط با معلولیت هر ساله مسابقاتی را برگزار می‌کند.


 


از تمامی کارآموختگان، کار‌آموزان و هنر‌جويان معلول (توانياب) سراسر كشور دعوت به عمل می‌آورد تا آثار نقاشی و خوشنویسی خود را انتخاب و بر اساس شرایط مشخص شده به دبیرخانه ارسال نمایند.


 


براساس اين گزارش مجتمع رعد پس از بررسی آثار رسیده توسط اساتید مجرب  نقاشی و خوشنویسی کشور آثار برتر را در این مسابقه شرکت خواهد داد و در صورت پذیرش در نمایشگاه اصل اثر  از سوی امور بین الملل مجتمع رعد به کشور ژاپن ارسال خواهد شد.


 


علاقمندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار و رزومه خود را حداکثر تا پایان تير ماه سال جاري به نشانی زیر ارسال نمایند:


 


ParaArt@raad-charity.org


 


در ضمن روابط عمومي مجتمع رعد با شماره تلفن‌هاي ۷- ۸۸۳۷۱۰۹۶ آماده پاسخگويي خواهد بود.


 


این گزارش می‌افزاید: دبیرخانه آثار ارسالی را فقط از طریق ایمیل دریافت خواهد کرد و باید این  شرایط در ارسال آن رعایت شود:


-         فرمت تصویر آثار ارسالی jpg با وضوح  300 dpi


-         حداکثر اندازه آثار نقاشی81*65 سانتیمتر و خوشنویسی 150*65 سانتیمتر


-         ارسال فایل word مشخصات شرکت کننده شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، محل سکونت و عنوان اثر و یک قطعه عکس پرسنلی از صاحب اثر هنری


-        هنر مندان گرامی حداکثر 5 اثر هنری برتر خود را ارسال فرمایند.


 


روابط عمومی مجتمع رعد تاکید کرده است: در صورت انتخاب، اصل اثر باید به دبیرخانه نمایشگاه در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد تحویل داده شود.


 


برای دریافت فرم ثبت نام کلیک کنید


 



نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است