رونمایی از بزرگترین کیک ویلچری در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

16 آذر 1392


بزرگترین کیک ویلچری با وزن ۱۲۰ کیلوگرم عصر سه شنبه ۱۲ آذر روز جهانی معلولان طی در مراسمی در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد رونمایی و در بین معلولان و شرکت کنندگان توزیع شد.


 


و در پایان مراسم پس از آنکه توان یابان مجتمع رعد در کنار کیک ویلچری عکس یادگاری انداختند این کیک توسط صدیقه اکبری مدیر عامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در میان صدای شادی توان یابان بریده شد.


 


این رویداد با شکوه پوشش خبری سه شبکه تلویزیونی سازمان صدا و سیما را به همراه داشت.


 


مهدیه نجفی زاده معاون مجتمع رعد با اظهار خوشحالی از شادی بی پایان توان یابان در این مراسم گفت: هدف ما از اجرای اینگونه برنامه ها ایجاد فضای شادی و نشاط در میان توان یابان، خانواده های زحمت کش این عزیزان و سایر افراد جامعه است.


 


وی افزود: با تشکر از تیم اجرایی تهیه بزرگترین کیک ویلچری ایران و جهان ادامه داد: البته هدف ما توجه به اصلاح نگاه مردم و نشان دادن توانمندی های افراد معلول در فضایی متفاوت است.


 


ما باید تلاش کنیم تا روزهایی از قبیل روز جهانی معلولان را به عنوان روزی نمادین و خاطره انگیز در اذهان مردم بجای دهیم و این حرکت آغازی بر فرهنگسازی در عموم جامعه خواهد بود. زمانی که ما پس از آن می توانیم بر نقش تک تک شهروندان در داشتن و ساختن جامعه ای برای افراد معلول صحه بگذاریم.


 


بزرگترین کیک ویلچری جهان در قنادی شیرین منش با مدیریت محمد نصرتی و همکاری نصیرزاده، عارفی، امید نصرتی، یعقوبی، کوهی، ایرانی و انصاری تهیه شد.


 


رییس اتحادیه قنادان در این رابطه گفت: ما وظیفه داریم به همنوعان خود کمک کنیم و در قبال سایر انسان ها مسئولیت داریم. پخت این کیک برای شاد کردن و ادای وظیفه به توان یابان مجتمع رعد و معلولان ایران در روز جهانی معلولان است.


 


گفتنی است زمان تهیه و تزئین و پخت کیک ویلچری ویژه معلولان حدود ۲ روز به طول کشیده است .محمد نصرتی پخت کیکهای چند تنی را در کارنامه فعالیت خود در صنف قنادان دارد.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است