خدمت به معلولان خدمت به آحاد جامعه است

27 تیر 1395

محمدعلی سلیمی در مراسم تجلیل از خیرین مرکز نگهداری از معلولان ذهنی حبیب ابن مظاهر شهرستان بندرعباس اظهار کرد: خدمت به جامعه معلولان و برداشتن مشکلات از پیش روی آنان و خانواده‌هایشان کمک بزرگی به ایجاد آرامش ذهنی در میان آحاد جامعه می‌کند و تقویت این مراکز در اولویت اصلی وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی است.


 


وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به عنوان یکی از دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اولویت‌های مهم این وزارتخانه است، افزود: باید بدانیم که توجه مناسب به جامعه هدف سازمان بهزیستی و تقویت مراکز خدماتی برای معلولان نظیر مجموعه حبیب ابن مظاهر استان هرمزگان زمینه‌ساز بهبود شرایط زندگی برای معلولان جامعه است.


 


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: وقتی انسان به مراکز نگهداری معلولان می‌رود باید این تلقی در ذهن انسان باشد که ممکن است این مشکل برای ما هم در یک سانحه و یا حادثه بوجود آید و اگر این مراکز کیفیت مناسبی داشته باشند و رسیدگی خوبی در آنها در جریان باشد، یک آرامش ذهنی وجود ما را فرا می‌گیرد.


 



سلیمی افزود: تقویت مراکز خدماتی برای معلولان تقویت شرایط زندگی برای آنان و جلوگیری از انزوای این عزیزان در جامعه است که با تلاش خوبی که در قالب خیرین، پرسنل سازمان بهزیستی و خانواده معلولان در جریان است، این شرایط شکل گرفته و باید برای بهبود آن تلاش کنیم.


 


وی گفت: نگهداری 150 معلول در مرکز حبیب ابن مظاهر یک کار بسیار بزرگ و با هزینه‌های بسیار زیاد است که خیرین عزیز آن را تأمین می‌کنند و ما نیز در مجموعه اداره کل کار، تعاون و رفاه در این زمینه آماده کمک و همکاری در همه حوزه‌ها هستیم.


 


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تاکید کرد: ظرفیت ارزشمند خیرین در استان هرمزگان را باید با تمام وجود پاس داشته و از تلاش‌های بی امان آنان در کمک به مراکز مختلف صمیمانه سپاسگزاری کنیم که بدون حمایت آنان پیشبرد امور بسیار سخت و گاهی ناممکن است.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است