بهبود امکانات ورزشی شهرستان/بانک اطلاعاتی ورزشکاران تدوین شود

30 تیر 1395

نشست تخصصی هیئت های ورزشی با بررسی مشکلات ورزشی در شهرستان قروه با هدف تشکیل تعاونی های مسکن ورزشکاران و مجمع خیرین ورزش یار با حضور سرپرستان هیئت های ورزشی شهرستان برگزار شد.


 


رئیس ورزش و جوانان شهرستان قروه در این نشست اظهار داشت: شهرستان قروه از نظر قهرمانان و فعالیت های ورزشی در استان کردستان حرف اول را می زند لذا نشان دادن تمامی ظرفیت های موجود در قروه در اولویت کاری قرار دارد.


 


مسعود فریدونیان تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان در سال ۹۴ را سه هزار و ۱۰۸ نفر عنوان کرد که از این تعداد دو هزار و ۱۶۲ نفر آقایان و ۹۴۸ نفر را بانوان تشکیل می دهد.


 


وی در خاتمه با بیان اینکه تلاش سازمان بر رفع مشکلات ورزشی شهرستان است، افزود: در سال جاری سیاست ما بر این است که وضعیت سالن های ورزشی تغییر یافته و تجهیزات ورزشی تکمیل شوند و در واقع پیشرفت در امر ورزش را خواهان هستیم.


 


در ادامه این نشست رئیس بهزیستی قروه با بیان اینکه جمع آوری بانک اطلاعاتی هیئت های ورزشی برای نیازمندیهای ورزش امری است ضروری، تصریح کرد: داشتن اطلاعاتی جامعه از وضعیت ورزش شهرستان و نیز ورزشکاران می تواند توانایی مدیریتی در این زمینه را افزایش دهد.


 


حسین رسولی ورزش معلولان و جانبازان را زیرمجموعه بهزیستی دانست و بیان کرد: برای حضور ورزشکاران معلول و جانباز نیازمند تأمین امکانات و شرایط خاص هستیم چرا که مهیا نبودن امکانات مانعی برای حضور این گروه از ورزشکاران در عرصه های ورزشی است.


 


به گفته وی نگاه در این حوزه به دو مقوله توانمندسازی و قهرمان سازی است لذا ایجاد نشاط و تقویت روحیه در کنار حرفه ای کار کردن معلولان جزو اهداف مدنظر قرار دارد.


 


رسولی بر رفع موانع حوزه ورزش برای حضور مستمر ورزشکاران تأکید کرد.


 


شایان ذکر است در ادامه این نشست سرپرستان هیئت های ورزشی به بیان مشکلات موجود پرداخته و خواستار برطرف کردن هرآنچه سد راه موفقیت ورزشی شهرستان است شدند.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است