6 هزار معلول مددجوی بهزیستی آمل هستند

28 تیر 1395

نمایشگاه دستاوردها و دست‌ساخته‌های معلولان دو شهر آمل و محمودآباد بعد از ظهر امروز به میزبانی شهرستان آمل با حضور معاون اداره‌کل بهزیستی مازندران و مسؤولان استانی و شهری برگزار شد.


 


رئیس اداره بهزیستی آمل در این مراسم اظهار کرد: این نمایشگاه با تلاش معلولان و انجمن‌های مختلف دو شهر آمل و محمودآباد برگزار شد.


 


نصرت‌الله حسن‌زاده ادامه داد: این نمایشگاه در 30 غرفه سازماندهی شده که به مناسبت هفته بهزیستی برای بازدید و خرید علاقه‌مندان و عموم مردم در خیابان امام خمینی (ره) دایر شده است.


 


وی با اشاره به اینکه 22 تا 29 تیر ماه به نام هفته بهزیستی نامگذاری شده است، بیان کرد: در شهرستان آمل حدود 6 هزار معلول از خدمات اداره بهزیستی بهره برده و به عنوان جامعه هدف مددجوی بهزیستی آمل هستند.


 


رئیس اداره بهزیستی آمل بیان کرد: در شهرستان آمل 400 زن سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی هستند که در این نمایشگاه دست‌ساخته‌های خود را ارائه دادند.


 


این مسؤول متذکر شد: در نمایشگاه دست‌ساخته‌ها و دستاورد معلولان و اعضای خانواده بهزیستی افراد زیر پوشش شامل نابینایان، کم‌بینایان، کم‌شنوایان، ناشنوایان، معلولان جسمی و حرکتی، زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.


 


حسن‌زاده با اشاره به اینکه باید معلولان با حمایت مردم و مسؤولان در جامعه اثرگذار باشند، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در بخش‌های غذای سنتی و محلی، تابلوفرش و فرش دست‌باف، کارهای چینی و سرامیکی، برش‌های لیزری، منبت، معرق، کارهای هنری با چوب، صنایع دستی و دیگر بخش‌ها دایر شد.


 


وی گفت: نمایشگاه دستاوردها و دست‌ساخته‌های هنری معلولان دو شهر آمل و محمودآباد در دو شیفت صبح و عصر در هفته بهزیستی برای استفاده از عموم مردم برپا شد.


 


حسن‌زاده با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی در آمل، بیان کرد: با حضور معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی مازندران، مسؤولان شهری و استانی علاوه بر افتتاح و آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف، مرکز درمانی معتادان متادون‌تراپی MMT، مرکز مشاوره، طرح‌های اشتغال‌زایی و دفتر پیش‌خوان دولت در روستای آغوزبن بخش مرکزی در این شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی افتتاح می‌شود.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است