برگزاری مراسم دید و بازدید نوروزی رعد

21 فروردین 1393


همزمان با آغاز ایام کار و تلاش در سال جدید آیین دید و بازدید نوروزی همچون سال­های گذشته با حضور کارآموختگان و کارآموزان، روز  پنجشنبه در مجتمع رعد برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی خیریه رعد؛ در این مراسم شاد و صمیمی، تعدادی از کارآموزان و کارآموختگان مجتمع رعد با خواندن آواز­های سنتی و نوازندگی ساز دف حضار و دوستانشان را به وجد آوردند.


 


از دیگر اتفاقات این مراسم باید به حضور کارکنان را اشاره کرد که موجب انس و الفت بیشتر شده بود، حضور مسؤولان و همکاران واحدهای امور مالی، روانشناسی، مددکاری، آموزش و روابط عمومی به خوبی مشهود بود و مهندس محمود توسلی با اهدا اسکناس­های نو و تا نخورده به حاضران عیدی دادند.


 


همچنین مدیر روابط عمومی خیریه رعد با خوشامد گویی و تبریک سال نو به حضار، افزود: مدیر عامل رعد طی تماس تلفنی اظهار داشته به علت ضرورت انجام مراقبت­های درمانی مادرشان موفق نشده است در مراسم حضور یابند اما از این طریق سال نو را به کارآموزان و تمام میهمانان تبریک می­گویند و برای آنها سالی سرشار از موفقیت آرزو می­کنند.



در پایان این مراسم سرود ای ایران به صورت دسته جمعی توسط حاضران اجرا شد و بدین ترتیب اولین گردهمایی کارآموزان و کارآموختگان مجتمع رعد در سال جدید به پایان رسید.


 


شایان ذکر است، مراسم دید و بازدید نوروزی رعد سنتی چندین ساله است که در فروردین ماه برگزار می­شود در این برنامه کارآموزان سال­های گذشته مجتمع رعد فرصت پیدا می­کنند تا در برنامه­ای دوستانه حضور یابند و با یکدیگر دیدار و گفت و گو کنند.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است