دبير‌كل شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور از مجتمع رعد بازديد كرد

12 خرداد 1393


دكتر سيد جواد قوام شهيدي دبير كل شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور در رأس هيأتي از مسؤولان نهاد رياست جمهوري از كلاس‌ها، كارگاه‌ها و ديگر بخش‌هاي تخصصي و درماني مجتمع رعد بازديد كرد.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد؛ در اين بازديد كه با هدف تقويت روابط ايرانيان خارج از كشور با سازمان‌هاي خيريه و مؤسسات مردم نهاد داخل كشور به ويژه خيريه رعد برگزار شد، بازديد‌كنندگان از كلاس‌هاي مركز آموزش علمي كاربردي رعد بازديد كردند و از نزديك با روند جذب و تحصيل دانشجويان توان‌ياب در اين مركز آشنا شدند. همچنين بازديد كنندگان امكانات آموزشي و فضاهاي مناسب‌سازي شده دانشجويان داراي معلوليت را مشاهده كردند.


 


در ادامه گروه از كلاس‌هاي مهارت افزايي، كلينيك توانبخشي،‌كارگاه‌هاي آموزشي مؤسسه خيريه رعد بازديد كردند، سپس در نشستي كه اعضاء هيأت مديره رعد و برخي مديران اين مجتمع حضور داشتند ضمن استماع و مشاهد گزارش عملكرد يك ساله به توضيحات مسؤولان واحدهاي اجرايي رعد گوش فرا دادند.


 


در قسمتي از اين نشست دكتر سيد جواد قوام شهيدي، دبير‌كل شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور ضمن تشكر از مسؤولان مجتمع رعد ابراز اميدواري كرد در آينده نزديك شوراي ايرانيان خارج از كشور زمينه‌هاي ارتباط مؤثر و منظم ايرانيان خارج از كشور را براي حمايت از سازمان‌هاي مردمي و خيريه نظير رعد فراهم آورد.


 


ايشان ضمن تأكيد بر تربيت نيروهاي متخصص در زمينه كار با كامپيوتر و تسلط به مهارت‌هاي نرم افزاري، ‌تأكيد كرد: ‌يكي از اولويت‌هاي افراد داراي معلوليت آشنايي با كامپيوتر است زيرا به وسيله اين ابزار مشكل حضور در محيط كار و آمد و شد در سطح شهر برطرف مي‌شود و افراد توان‌ياب بدون دغدغه خاطر در منازل خود مي‌توانند فعاليت‌هاي شغلي خود را به انجام برسانند.


 


دبير كل شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور با بيان ضرورت بهره‌ گيري از توان علمي ايرانيان مقيم خارج از كشور، ياد‌آوري كرد: اين شورا مي‌تواند در زمينه پيوند ايرانيان متخصص با مؤسسات خيريه حركت‌هاي قابل ملاحظه‌اي انجام دهد كه در آينده اين موضوع زمينه فعاليت مشترك خيريه رعد و شورا خواهد بود.


 


شايان ذكر است در قسمتي از اين نشست فيلم كوتاه " ايستادن خيلي قشنگه " اثر هنرمند نيكوكار محمد پيروز‌رام پخش شد كه تحسين حضار را در پي‌ داشت.


















نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است