کارآموختگان رعد به عضویت تیم ملی بوچیا درآمدند

3 شهریور 1393


فاطمه بهمنی از فارغ التحصیلان مرکز جامع علمی کاربردی رعد و  زهرا قنبری از کارآموختگان مجتمع آموزشي نيکوکاري رعد با عضویت در تیم ملی بوچیای جمهوری اسلامی ایران به مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی اعزام خواهند شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ اعلام اسامی اعضای تیم ملی بوچیای جمهوری اسلامی ایران از سوی فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان و انتخاب فاطمه بهمنی و زهرا قنبری به عنوان ورزشکاران اعزامی به اینچئون موجب شادی کاراموزان و هنرجویان رعد شد.


 


از آنجا که ورزشکاران مورد اشاره با مجتمع رعد ارتباط داشتند، خیریه رعد با صدور اطلاعیه­ ای ضمن تبریک به آنها و خانواده محترمشان که در رسیدن به این موفقیت نقش اساسی داشته­ اند برای  این نمایندگان شایسته جامعه توان­یابان کشورمان آرزو موفقیت و پیروزی کرد.


 


در قسمتی از این اطلاعیه­ آمده است با توجه به شایستگی­های ورزشی که از شما عزیزان سراغ داریم، انتظار می­رود اخبار خوش موفقیت­هایتان در رقابت­های پاراآسیایی اینچئون به ­زودی باعث خوشحالی تک تک هموطنان شریفمان شود.


 


شایان ذکر است، فاطمه بهمنی در سومین دوره مسابقات پارآسیایی جوانان که سال پیش در مالزی برگزار شد، موفق به کسب مدال برنز شده بود.


 


مجتمع رعد با توصیه به سایر کارآموزان و هنرجویان این مؤسسه آموزشی، انتظار دارد با امکانات نسبتاً خوبی که در محیط مجتمع رعد برای فعالیت­های آموزشی، مهارت آموزی و ورزشی فراهم شده است عزیزان توان­یاب در کسب عنوان­های برتر روز به روز موفق­تر باشند.


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است