بازديد مسؤولان پارك علمي فناوري خليج فارس

4 شهریور 1393



به منظور توسعه همكاري‌هاي علمي و ايجاد بستر مناسب براي آشنايي توان‌يابان مجتمع رعد با فناوري‌هاي نوين، مسؤولان پارك علمي فناوري خليج فارس از امكانات آموزشي و توانبخشي خيريه رعد بازديد كردند.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ در حاشيه برگزاري نشست ايده‌ پروري برنامه‌هاي سي‌امين سالگرد فعاليت مؤسسه رعد كه با حضور جمعي از صاحب نظران، اعضاي هيأت مديره، مديران اجرايي و مسؤولان مركز آموزش علمي كاربردي رعد، تشكيل شده بود، دكتر مهدي محمدي رئيس پارك علمي فناوري خليج فارس به همراه دكتر حميد رضا كرماني از بخش‌هاي مختلف اين مؤسسه خيريه بازديدكردند.


 


برپايه اين گزارش، دكتر مهدي محمدي انگيزه خود را از بازديد مجتمع رعد شناخت توانمندهاي افراد داراي معلوليت و حمايت از فعاليت‌هاي اين گروه از هموطنان توان‌ياب  اعلام كرد.


 


رئيس پارك علمي فنآوري خليج فارس ابراز اميدواري كرد دستگاه متبوعش در آينده نزديك راه‌هاي توسعه همكاري‌هاي دو جانبه را طي تفاهم نامه‌اي به تصويب برساند تا كمك‌هاي علمي مشخصی در مسير توانمندسازي افراد توان­ياب بر عهده بگيرد.


 


همچنين دكتر حميد­رضا كرماني كه درحال حاضر مشاور پارك علمي فناوري خليج فارس است و سال‌ها در مؤسسات بزرگي نظير اپل سمت­های گوناگون مديريتي بر عهده داشته با بيان اين نكته كه يكي از سريع‌ترين راه‌هاي توانمند­سازي افراد داراي معلوليت استفاده مناسب از ظرفيت‌هاي رايانه‌اي است، افزود: كار‌آموزان و کارآموختگان با ارتباط و بهره­ گیری از امکانات و تسهیلات مراكز علمي نظير پارك علمي فناوري خليج فارس مي‌توانند توانمند‌هاي تحسين برانگيز خود را در سطح ملي و نيز مجامع جهاني معرفي نمايند.


 


شایان ذکر است از چند هفته پیش سلسله جلساتی برای تدوین عناوین برنامه­ های گرامی­داشت سی­ امین سالگرد مجتمع رعد برگزار می­شود که در این نشست­های با روش بارش فکری برنامه­ های اثربخش برای این مناسبت ارایه و سپس بررسی می­شود که در این جلسات کارشناسان و صاحب­ نظران به بیان دیدگا­ه ایشان می­پردازند و در نهایت سودمند­ترین برنامه­ ها انتخاب و اجرا خواهد شد.


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است