برگزاری جشنواره توانمندی های توان یاب در رعد

26 مهر 1393

 


همزمان با روز جهانی معلولان و به منظور گرامیداشت سی­ امین سال فعالیت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد اولین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری توانمندی­ های توان­یاب در این مجتمع برگزار می­شود.


 



 


مدیر روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد دبیر نخستین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری توانمندی­ های توان­یاب با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی توانمندی­ های علمی، فرهنگی و هنری افراد دارای معلولیت به جامعه، ایجاد انگیزه برای مخترعین این حوزه و قدرشناسی از فعالیت­های مؤثر در حوزه معلولیت در سراسر کشور است.


 


وی ادامه داد: نخستین دوره جشنواره توانمندی­ های توان­یابان در 3 محور هنری در رشته نقاشی، محور علمی در رشته اختراع مرتبط به معلولان با هدف ارتقا و بهبود کیفیت زندگی توان­یابان و محور فرهنگی، اجتماعی با معرفی تجربه موفق در حوزه معلولیت برگزار می­شود.


 


دبیر نخستین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری توانمندی­ های توان­یابان ادامه داد: با هماهنگی های به عمل آمده هدایای ویژه ای برای برگزیدگان این دوره در نظر گرفته شده است که در محورهای هنری و اختراع سکه بهار آزادی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.


 


وی افزود: در بخش داوری از کارشناسان خبره در هر 3 محور برای گزینش اثار دعوت به عمل امده است و اسامی داوران جشنواره اوایل آبان ماه اعلام خواهد شد.


 


مدیر روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد افزود: علاقمندان مي­توانند از پانزدهم مهرماه با مراجعه به سايت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی  www.raad-charity.org برای ثبت نام و حضور در جشنواره مراجعه نمایند.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است