مدیران مجتمع رعد از شرکت افرا نت بازدید کردند

29 آبان 1393


به دعوت فریدن قاسم زاده مدیر عامل شرکت افرانت گروهي از مدیران مجتمع رعد برای آشنایی با خدمات و فعالیت­های شرکت  مذکور از بخش‌هاي مختلف اين مجموعه بازديد كردند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این بازدید که اصغر شهدی مدیر امور بین الملل، محمود توسلی مدیر آموزش، لیلا دادشیان مسؤول خوداشتغالی و نگین موسوی کارشناس امور رایانه خیریه رعد حضور داشتند، فریدون قاسم زاده مدیر عامل شرکت افرانت ضمن خیرمقدم به حضار در مورد مالکیت و زمینه فعالیت شرکت توضیحاتی ارایه کرد و افزود: شرکت افرا نت که بخش عمده­ای از سهام آن در اختیار شرکت مخابرات و خدمات اول است و در زمینه ارایه خدمات پهنای باند اختصاصی، دیتا سنتر، تجارت الکترونیکی و ارتباط تلفن بین الملل  فعالیت دارد، آمادگی خود را برای همکاری با مجتمع اعلام می­کند.


 


در ادامه این دیدار اضغر شهدی مدیر امور بین الملل خیریه رعد ضمن قدردانی از دعوت شرکت افرا نت، افزود: امروزه شرکت­ها و صاحبان صنایع با حمایت از سازمان­های مردم نهاد ضمن کمک به توانمندسازی سازمان­های اجتماعی عام­المنفعه موجب ترویج تعهد به مسؤولیت اجتماعی می­شوند.


 


سپس محمود توسلی مدیر آموزش مجتمع رعد، با اشاره به تاريخچه‌ و نحوه تأسيس خيريه رعد، افزود: اهداف این مؤسسه ‌آموزش منجر به اشتغال کارآموزان و هنرجویان است و طی  30 سال گذشته با همين رويكرد در اين مسير گام برداشته و تا امروز خدمات ارزشمندی به جامعه معلولان كشور ارايه كرده است.


 


همچنین لیلا داداشیان با توضیح پیرامون خوداشتغالی کارآموزان رعد، افزود: هدف از تولید محصولات فرهنگی و صنایع دستی در این بخش ایجاد حس خودباوری و استقلال اجتماعی افراد دارای معلولیت است.


 


در قسمت پایانی مدیرعامل شرکت افرانت ضمن قدرداني از تلاش‌هايي كه طي سال‌‌‌هاي گذشته انجام شده است،‌ افزود: شرکت افرا نت آماده کمک به مجتمع و معلولان کشور است.


 


در ابتدای این ملاقات با راهنمایی و توضیحات مدیر شبکه شرکت افرا نت از   بخش‌هاي پشتیبانی و فنی ، بازدید شد


 


شايان ذكر است ،شرکت افرانت يكي از شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات پهنای باند پرسرعت اختصاصی، می باشد كه در سال 1376 با هدف توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک در کشور تاسیس گردید .

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است