تأسيس انجمن نخبگان حامي توان‌يابان در رعد

1 دی 1393



نشست مشترك مسؤولان مؤسسه كاشانه مهر كاشان و اعضاي هيأت مديره مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد با هدف تبادل نظر و توسعه همكاري‌هاي مشترك برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ در اين ملاقات كه جمعي از مديران و مسؤولان مؤسسه كاشانه مهركاشان حضور داشتند، دكتر سيد علي ضيايي رئيس هيأت مديره مؤسسه كاشانه مهر كاشان ضمن ابراز خرسندي از حضور در خیریه رعد، افزود: ‌فعاليت مراكز رعد در سراسر كشور فرصت مناسبي فراهم ساخته تا عزيزان توان‌ياب با بهره‌گيري از امكانات فراهم شده در جهت توانمند سازي خود تلاش كنند.


 


وي با تأكيد بر ضرورت انتقال تجارب موفق آموزشي مراكز همكار، افزود: يكي از راه‌هاي توانمندسازي كار‌آموزان و هنر‌جويان توان‌ياب، فراهم ساختن زمینه حضور بين المللي اين گروه در رويدادهاي فرهنگي و هنري بين‌المللي است تا در يك رقابت با كيفيت آثار و توانايي‌هاي آنها مورد ارزيابي قرار گيرد.


 


رئيس هيأت كاشانه مهر كاشان با اشاره به فضاي مناسبي كه براي فعاليت‌هاي علمي آموزشي دركاشان وجود دارد، افزود :‌با توجه به كمبود فضاهاي آموزشي در شهرهاي بزرگي مانند تهران اين امكان فراهم است تا برخي از دوره­هاي آموزشي به مراكز همكار نظير: كاشان منتقل شود و مركز كاشان اين آمادگي را دارد حتي دوره­هاي مركز آموزش علمي كاربردي رعد راهم برگزار كند.


 


در ادامه اين نشست مهندس احمد ميزاخاني رئيس هيأت مديره مجتمع رعد ضمن ابراز خير مقدم به مسؤولان كاشانه مهركاشان، افزود: براي شناخت و شكوفايي استعدادهاي افراد داراي معلوليت، همكاري و تبادل اطلاعات مراكز رعد ضرورتي انكار ناپذير است.


 


وي افزود: ‌با توجه به پشت سرگذاشتن مراحل تدوين و تصويب اساسنامه مركز آموزش علمي كاربردي رعد و پيش بيني اين موضوع كه در آينده برخي از عناوين دوره‌هاي آموزشی در ساير مراكز برگزار شود اين امكان فراهم مي‌شود تا مراكزي نظير: كاشان و قم در برگزاري دوره‌هاي علمي بلند مدت مشاركت نمايند.


 


مهندس ميرزاخاني با قدرداني از توجه جامعه نخبگان كشور به موضوع معلوليت، افزود: تأسیس انجمن نخبگان حامي توان‌يابان با هدف حمايت از استعدادهاي اين گروه از هموطنان می­تواند پشتوانه مناسبی برای حضور موفق علمی توان­یابان در عرصه­های ملی و جهانی باشد تا علاوه بر ايجاد فرصت‌هاي مطالعاتي و پژوهشي، زمینه اجرای تحقيقات ميداني و كاربردي در حوزه معلولان فراهم نماید.


 


در پايان اين ملاقات لوح سپاسي از سوي مسؤولان مؤسسه كاشانه مهر كاشان به مناسبت قدرداني از تلاش‌هاي علمي پروفسور مريم ميرزاخاني به مهندس احمد ميرزاخاني پدرشان اهدا شد و گروه از بخش‌هاي مختلف مجتمع رعد بازديد كردند.


 


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است