مستند سازي همكاري‌هاي مشترك مراكز تهران و كاشان

14 دی 1393


به منظور شناخت توانمندهاي مؤسسه نیکوکاری كاشانه مهر كاشان و آگاهي از فعاليت‌هاي اين مؤسسه،گروهي متشكل از اعضاي هيأت مديره و مديران مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد به شهرستان كاشان سفر كردند.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع آموزشي نيكوكاري؛ متعاقب بازديد چند هفته پيش كه مسؤولان كاشانه مهر كاشان از خیریه رعد و دعوتي در حاشيه اين بازديد انجام شد، مهندس احمد ميرزاخاني رئيس هيأت مديره، صديقه اكبري مديرعامل، دكتر حسين علاقه بند رئيس مركز آموزش علمي كاربردي رعد، دكتر سيد مجيد ميرخاني و مهندس قاسم لواساني اعضاي هيأت مديره به اتفاق معاون و مديران بخش‌هاي هماهنگي امور مراكز، آموزش و روابط عمومي به كاشان سفر كردند و از نزديك در جريان فعاليت‌هاي آموزشي و توانمندسازي توان‌يابان اين مركز قرار گرفتند.


 


بر اساس اين گزارش بازديد از كلاس‌هاي آموزش كامپيوتر، ‌سواد آموزي، سرود و همخواني در كنار كارگاه‌هاي خياطي، قلم زني و نقاشي قسمتي از برنامه‌هاي اين بازديد بود كه با استقبال گرم مسؤولان و  كار‌آموزان مواجه شد و هنر‌جويان كلاس سرود با اجراي 2 قطعه به نام‌هاي" ايران جوان " و " خليج فارس" مقدم بازديدكنندگان را گرامي داشتند.


 


در ادامه، بازديد از ساختمان در حال احداث كاشانه مهر كاشان پيش‌بيني شده بود كه تا امروز مبلغ 4 ميليارد تومان براي احداث اين ساختمان در 3 قطعه زمين همجوار به مساحت 36000 متر مربع هزينه شده است.


 


از ويژگي‌هاي منحصر به فرد ساختمان مي‌توان  به در نظر گرفتن استخر آب درماني، كلينيك توانبخشي و فيزيوتراپي، سالن اجتماعات و آمفي تئاتر، كارگاه‌هاي توليدي و خياطي، سايت امور اداري، اقامت سرا، ‌رستوران بام كاشان، ‌پاركينگ، ‌گالري و چند واحد تجاري براي تأمين بودجه مورد نياز مؤسسه اشاره كرد كه آن را به يكي از مراكز مدرن حمايت از توان‌يابان مبدل خواهد كرد.


 


در نشستي مشتركي كه پس از انجام بازديدها برگزار شد راه‌هاي همكاري‌هاي مشترك مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و 2 طرف توافق كردند در زمينه فعاليت‌هاي آموزشي، برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي كوتاه مدت، تأسيس پرديس مركز آموزش علمي كاربردي رعد در كاشان، ‌تأسيس انجمن حمايت از نخبگان  معلول، استفاده از ظرفيت سالن همايش مجتمع رعد، راه اندازي سايت حمايت از بيماران ضايعه نخاعي دركاشان، ارايه خدمات كار‌آفريني به توان‌يابان كاشان و مشاركت در توليد محصولات فرهنگي هنري براي ارايه در فروشگاه دايمي مشهد اردهال همكاري كنند.


 


شايان ذكر است در قسمتي از اين بازديد تابلوي معرق برجسته قرآني هنرمند توان‌ياب حسين مرداني به مسؤولان كاشانه مهر كاشان اهدا شد. اين اثر كه يكي از سوره‌هاي كلام ا... مجيد است درمدت يك روز به سبك معرق برجسته توسط اين هنرمند طراحي و توليد شد به نحوي كه تحسين حاضران در جلسه را به همراه داشت.


 
















نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است