بازار هنری خیریه رعد آغاز به کار کرد

6 بهمن 1393
بازار هنری خیریه رعد با هدف حمایت از فعالیت­های آموزشی، توانبخشی، کارآفرینی و تحصیلات دانشگاهی افراد دارای معلولیت مجتمع رعد برپا شده است به مدت ۴ روز ادامه خواهد یافت.

 



 


رضا سخن­ سنج مدیر روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با اعلام این خبر گفت:  بازار هنری خیریه رعد با جمع­آوری آثار ۵۰ هنرمند که سهمی از درآمد حاصل از فروش خود را برای اهداف نیکوکارانه به مجتمع رعد اهدا می­کنند، برگزار می­شود و آثار حجمی به نمایش درآمده در این بازار در ۴ گروه مجسمه، مجسمه­های نوری، زیور آلات دست­ساز و مجسمه­های دکوری عرضه می­شود.


 



 


وی با اشاره ویژگی­های هنری این بازار، افزود: ترکیب آثار مدرن در کنار نمونه­هایی از آثار کلاسیک و جواهرات خاص که  با نگاهی نو طراحی و ساخته شده از یک طرف و شمعدان­ها، آباژورها، تزئینات داخلی، ظروف سنگی که با دست ساخته شده­اند از طرف دیگر جذابیت­های بصری به خصوصی را ایجاد کرده است.


 






سخنسنج با قدردانی از هنرمندانی که آثار خود را برای این بازار خیریه اختصاص داده­اند، افزود: در این بازار آثاری از بیتا فیاضی، امیر معبد، عادله فرزین در، سعید لزرجانی، رخساره و امید بنایی و گروهی دیگر از هنرمندان آثار تجسمی کشور در معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.


 



 


وی با تأکید بر این که درآمد این بازار هنری به آموزش و توانبخشی معلولان جسمی و حرکتی تعلق می­گیرد از  علاقه­مندان برای بازدید از این بازار دعوت کرد و افزود: این بازار به مدت ۴ روز از ۷ تا ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب آماده استقبال از هنردوستان و نیکوکاران شهرمان است.


 



 


شایان ذکر است مجتمع رعد به نشانی شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، پلاک ۷۴ از ۳۰ سال پیش تا امروز در زمینه آموزش کاملاً رایگان افراد دارای معلولیت فعالیت می­کند.


 
























































 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است