تفاهم نامه همکاری فرهنگی خیریه رعد و باشگاه استقلال امضا شد

5 اسفند 1393


با حضور جمعی از مدیران مجتمع رعد در دفتر کار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تفاهم همکاری مشترک این خیریه و باشگاه استقلال امضا شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، در پی پیشنهاد مجتمع رعد و توافق باشگاه استقلال، تفاهم­نامه همکاری مشترک این 2 مؤسسه در دفتر مهندس بهرام افشارزاده منعقد شد.


 


بر اساس این گزارش در جلسه­ ای که  علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال نیز حضور داشت، ابتدا رضا سخن سنج مدیر روابط عمومی خیریه رعد گزارشی از فعالیت­های این مجتمع ارایه کرد و افزود: توانمندسازی افراد دارای معلولیت اصلی­ ترین هدف مجتمع رعد است و در این مسیر همراهی و حمایت مؤسسات فرهنگی و ورزشی نظیر باشگاه استقلال کمک قابل ملاحظه ای به جلب توجه افکار عمومی جامعه می­کند.


 


علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال با آرزوی موفقیت برای مجتمع رعد، افزود:  این تفاهم­نامه­ های این چنین گام مثبتی در اقدامات نیکوکارانه ورزشکاران محسوب می­شود و امیدوارم همراهی باشگاه استقلال باعث افزایش انگیزه عزیزان توان­یاب باشد.


 


در ادامه بعد از  امضا مبادله تفاهم­نامه توسط مهندس بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال و رضا سخن سنج مدیر روابط عمومی خیریه رعد انجام شد.


 


شایان ذکر است در این تفاهم­نامه که با هدف تقویت روحیه نیکوکاری و ترویج منش پهلوانی در جامعه ورزش کشور منعقد شد باشگاه استقلال با حضور در برنامه ­های فرهنگی و نیکوکاری مؤسسه رعد از توانمندسازی افراد دارای معلولیت حمایت خواهد کرد و در مقابل مجتمع رعد با تهیه اخبار همکاری­های این باشگاه به عنوان حامی معنوی در ترویج ورزش همگانی برای افراد دارای معلولیت تلاش خواهد کرد.


 


در پایان این جلسه 2 طرف اظهار امیدواری کردند با امضا این تفاهم­نامه فصل جدیدی از همکاری­های ورزشی و نیکوکارانه در کشور آغاز شود.


 



نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است