برگزاری جشنواره ورزشی خانوادگی توانمندی های توان یاب

30 فروردین 1394

 


جشنواره ورزشی خانوادگی توانمندی های توان یاب جمعه 4 اردیبهشت ساعت 16 در بام تهران برگزار می­شود.


 



 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ جشنواره ورزشی خانوادگی توانمندی­های توان یاب توسط مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با همکاری انجمن­های فعال حوزه معلولان روز جمعه 4 اردیبهشت از  ساعت 16 در محل بام تهران (تله کابین توچال) با حضور توان­یابان شهر تهران به همراه خانواده­هایشان به صورت پیاده روی و انجام مسابقات ورزش همگانی برگزار خواهد شد.


 


رضا سخن سنج دبیر ستاد برگزاری جشنواره با اعلام این مطلب گفت: این جشنواره شامل: مسابقات ورزشی، تفریحی از جمله پینگ پنگ، طناب کشی، تیروکمان، دارت، ایردارت، بوچیا ، فوتبال دستی،پرتاب پنالتی، بهکاپ و بازی های فکری و نیز اجرای جُنگ فرهنگی ـ هنری با حضور ورزشکاران، هنرمندان محبوب و اهدا جوایز ورزشی و قرعه کشی عمومی خواهد بود.


 


وی افزود: با برنامه­ ریزی­های به­ عمل آمده در این همایش علاوه بر مسئولان ورزش کشور، قهرمانان پارالمپیکی و جهانی، هنرمندان شرکت خواهند کرد.


 


دبیر ستاد برگزاری افزود : برای حضور توان­یابان وسیله ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده است که علاقمندان می­توانند برای ثبت نام و هماهنگی با شماره تلفن 44217780 تماس حاصل فرمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت خیریه رعد به نشانی www.raad-charity.org مراجعه نمایند.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است