گزارش برگزاری جشن گرامیداشت ولادت حضرت امام علی (ع)

20 اردیبهشت 1394


مراسم  گرامیداشت ولادت حضرت علی (ع) در سالن همایش رعد برگزار و از چند نفر از پدران هنرجویان توان­یاب و نیز تعدادی از کارآموزان منتخب مرد تجلیل شد.


 


در این جشن که صدیقه اکبری مدیر عامل و مهندس عبداله توسلی، مهندس حسین حریری و مهندس سید قاسم لواسانی اعضای هیات مدیره مجتمع رعد حضور داشتند پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی، دکتر حسین علاقه بند ریاست مرکز آموزش علمی و کاربردی رعد ضمن تبریک روز معلم، افزود: در اهمیت و مقام معلم همین بس که پروردگار عالم، اولین معلم بشریت است و در این نگرش توحیدی، جهان آفرینش همچو مدرسه­ ای است که افراد بشر هرکدام به تناسب تفاوت­ها و درجات و استعدادشان، شاگردان این مدرسه هستند.



وی در ادامه با اشاره به ارزش کار معلم در جامعه بشری، گفت: معلم و معلمی در طول تاریخ منشاء هدایت بشر و چراغ فرا روی انسان­ها در گذر زمان  بوده و خواهد بود و سیمای معلمی در چهره پیشوایان بزرگ جامعه بشری به خصوص بزرگان ادیان آسمانی و اسلام به وضوح قابل مشاهده است.


 


همچین مهندس احمد میرزا خانی رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد ضمن تبریک میلاد حضرت امام علی(ع) به جنبه­ های معنوی نامگذاری ولادت حضرت علی(ع) به عنوان روز پدر و مرد پرداخت و افزود: نقش انسان­ساز حضرت مولای متقیان چنان آشکار و واضح است که این جشن دینی و مذهبی می­تواند سرنوشت بشر امروز را به سوی هدایت و رستگاری هدایت کند.


 


رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد با اشاره به کرامت­های اخلاقی حضرت امام علی(ع) یادآوری کرد: پدرانی فرزند توان­یاب دارند با سرلوحه قرار دادن فداکاری­های این اسوه انسانی می­توانند پشتوانه محکمی برای فرزندانشان باشند و آنها را تا رسیدن به توانمندی و موفقیت همراهی کنند.



در قسمتی از مراسم بخش­هایی از فیلم  مستند "سرزمین نخبگان" که به زندگی آرش رزقی بارز هنرمند نقاش اختصاص داشت پخش شد و آنجا که آرش در مورد کمک­های پدر و مادرش برای غلبه بر بحران جسمی و روحی آسیب نخاعی صحبت می­کرد  بشدت احساسات حضار را برانگیخت. این مستند در شبکه افق صدا و سیمای جمهوری اسلامی تولید شده است.


 


در ادامه از محمود رزقی بارز پدر آرش به عنوان یکی از پدرهای فداکار و نمونه تجلیل شد و این پدر لوح سپاس خود را از دستان پسر هنرمندش دریافت کرد. همچنین صدیقه اکبری مدیر عامل و مهندس احمد میرزاخانی رییس هیات مدیره مجتمع رعد لوح سپاس اصغر بیات پدر ندا بیات هنرمند نویسنده و شاعر، لهراسب سهرابیان پدر کارموز نرجس سهرابیان و غلامرضا طلایی پدر هنرمند نقاش و توان­یاب امین طلایی اهدا کردند و از کارآموزان موفق: شاهرخ احمدی، در رشته نقاشی، احسان صادق عابدین در رشته کامپیوتر و هوش هیجانی، آرش خدایاری در رشته معرق و صنایع دستی با اهدا لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.



در ادامه از سال­ها تلاش و حمایت مهندس حسین حریری عضو محترم هیأت مدیره رعد و یکی از اعضای مؤثر خیرین مدرسه ساز، مهندس عبدا... توسلی عضو محترم هیأت مدیره رعد و خزانه دار دقیق و امین خیریه رعد و مهندس سید قاسم لواسانی عضو محترم هیأت مدیره رعد و مشاور امور فنی، ساختمانی و مجری پروژه ساختمان هفت تیر با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.


 


اجرای موسیقی سنتی توسط  گروه موسیقی هنرجویان رعد با همراهی امیر همتیان، حمیدرضا رجبی، اشرف رجبی و نوازندگی آرزو براتی، سه تار ؛ مریم کریمی و فدیا کوهی، دف؛حمیدرضا رجبی، سنتور و مرضیه دیانت فر، تنبک قسمتی دیگری از مراسم جشن بود که مورد توجه حضار قرار گرفت.



در قسمتی از مراسم علیرضا محمد اسماعیل با موضوع "موفقیت و راه های دستیابی به  آن " به ایراد سخنرانی پرداخت و به چند روش کسب موفقیت اشاره کرد.


 


در ادامه رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی رعد از دکتر محمود ایزدی، معاون آموزشی و پژوهشی این مرکز، دکتر علی جلیلوند استاد توان یاب در رشته نرم افزار، آقای دکتر محمدجواد رجائیان مدیر گروه رشته نرم افزار و عضو هیأت رئیسه مرکز آموزشی رعد، حسین شیردل استاد برجسته حوزه گرافیک و نیز چند نفر از مربیان داوطلب خیریه رعد تجلیل کرد.


 



همچنین صدیقه اکبری مدیر عامل از محمدرضا جاودان، رضا شهریاری، حسین قلی دهنوی به عنوان همکاران پرتلاش خیریه رعد قدردانی کرد و به مناسبت روز مددکاری اجتماعی از خدمات سودابه شریفی مددکار اجتماعی خیریه رعد در دفتر کار مدیرعامل با حضور چند نفر از اعضای هیأت مدیره تجلیل شد.


 


شایان ذکر است، اجرای این برنامه را ماندانا نصیری و علی نظری از مجریان موفق صدا وسیما با هماهنگی آیدین نادری به صورت رایگان بر عهده داشتند.


 


 


 





















 


 


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است