مجتمع رعد به عنوان كار‌آفرين برتر انتخاب شد

5 خرداد 1394



در پي برگزاري نخستين همايش كار‌آفرينان اجتماعي كه به همت ستاد توان افزايي و حمايت ازفعاليت‌هاي سازمان‌هاي مردم نهاد شهر تهران و جمعيت كار‌آفرينان برگزار شد از صديقه اكبري مديرعامل مجتمع رعد به عنوان كار‌آفرين اجتماعی برتر با اهدا لوح سپاس تجليل شد. به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ در اين همايش كه جمعي از كار‌آفرينان موفق شهر تهران حضور داشتند، الهه راستگو، رئيس ستاد  توان افزايي و حمايت از فعاليت‌هاي سازمان‌هاي مردم نهاد شهر تهران ضمن تشكر از شركت كنندگان و اشخاصي كه در برگزاري همايش كار‌آفريني نقش اساسي ايفاد كردند، افزود: كار‌آفرينان اجتماعي با دقت نظري كه در امور اجتماعي دارند مي توانند در حل مشكلات جامعه و مقابله با بيكاري نقش مهمي ايفا كنند.


 


وي با اشاره به اهميت حضور سمن ها و مؤسسات خيريه در عرصه‌هاي كار‌آفريني، افزود امروز يكي از جلوه‌هاي كار خير، ‌حمايت از كار‌آفريني اجتماعي است كه سازمان‌هاي مردم نهاد به پرداختن به اين موضوع موفقيت‌هاي مهمي كسب كرده‌اند.


 



 


در ساير بخش‌هاي اين مراسم دكتر لاله افتخاري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، عبدا... قاسمي معاون آموزش فني و حرفه‌اي استان تهران و عليرضا طاهري مديرعامل سراي احسان ديدگاه‌هاي خود را در خصوص اهميت نقش كار آفريني اجتماعي تشريح كردند و در ادامه از چند سازمان مردم نهاد شهر تهران كه در اين عرصه عملكرد خوبي داشتند با اهدا لوح سپاس قدرداني به عمل آمد.


 


در قسمتي از لوح سپاسي كه از سوي سيد امير حجازي دبير نخستين همايش كار‌آفريني اجتماعي براي صديقه اكبري مدير عامل خیریه رعد صادر شده، آمده است: توسعه و پيشرفت روز افزون ايران اسلامي درگرو توانمندسازي جامعه به جاي خدمت رساني مستقيم دولتي است. شما مي‌توانيد هر هدفي را به همت بلند خويش تحقق بخشيد و به پاسداشت چنين تلاش مقدس، پويايي و توانمند‌يتان را ارج مي‌نهيم .


 


شايان ذكر است برگزاري نخستين همايش كار‌آفرينان اجتماعي در پي تغيير عنوان ستاد ساماندهي سمن‌هاي شهر تهران به ستاد توان افزايي و حمايت از فعاليت‌هاي سازمان‌هاي مردم نهاد شهر تهران برگزار شده است .


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است