قدرداني دانشگاه صنعتي امير كبير از مجتمع رعد

5 خرداد 1394

 


نمايشگاه سلامت دانشگاهيان كه در دانشگاه صنعتي امير كبير برگزار شده بود از حضور و همكاري مجتمع رعد براي مشارکت در اين نمايشگاه قدرداني كرد.


 



 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ نمايشگاه سلامت دانشگاهيان با شعار «غذاي سالم از مزرعه تا سفره» توسط دانشگاه صنعتي امير كبير و با همكاري سازمان امور دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و معاونت دانشجويي و فرهنگي مركز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتي امير كبير به مدت 3 روز در محيط اين دانشگاه برگزار شد و مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد به عنوان يكي از مؤسسات خيريه فعال درحوزه توانمند‌سازي افراد داراي معلوليت در اين نمايشگاه حضور فعال داشت .


 


براساس اين گزارش در پايان كار اين نمايشگاه از سوي رضا صراف شيرازي معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه صنعتي امير كبير و حميد يعقوبي سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان دانشجويان لوح سپاسي به مجتمع رعد اهدا شد.


 


در قسمتي از اين لوح سپاس آمده است: ‌چه افتخار آفرينند انديشمنداني كه با كشف و تدوين قانونمندي‌هاي خلقت و بكارگيري آن در عرصه‌هاي مختلف علمي، خدمت به خلق خدا را وظيفه خود مي‌دانند.


 


شايان ذكر است دفتر كار‌آفريني مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد براي معرفي توانمند‌هاي كار‌آموختگان فرصت حضور در نمايشگاه را مغتنم شمرده و با جديت در اين رويداد‌ها شركت مي‌كند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است