همایش ورزشی توان یابان در روز جهانی معلولان

21 آذر 1394


همزمان با روز جهانی معلولان همایش ورزشی توان یابان به همت باشگاه های اسکیت و تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب با همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، جامعه معلولان ایران، انجمن خانواده ناشنوایان ایران و پایانه حمل و نقل جانبازان و معلولان و با حضور جمع کثیری از افراد معلول در رشته های مختلف ورزشی برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ این برنامه 12 آذر به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان در رشته های ورزشی تیروکمان، تیراندازی، تنیس روی میز و اسکیت با حضور قریب 100 توان یاب به صورت مسابقات تیمی و انفرادی میان توان یابان در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.


 


در این گردهمایی پس از برگزاری رقابت های ورزشی، اسامی برندگان در تالار مهربانی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب پس از صرف ناهار اعلام شد.


 


در بخشی از این برنامه شاهین احمدی مدیر باشگاه تیراندازی با تبریک روز جهانی معلولان به شرکت کنندگان این گردهمایی گفت: این یک رویداد ورزشی است که نشان می دهد عزیزان دارای معلولیت نیز توانمندی های بسیار دارند که در صورت فراهم شدن شرایط مناسب می توانند از لحظه لحظه زندگی خود لذت ببرند.


 


وی ادامه داد: این برنامه ادامه خواهد داشت و ما با هماهنگی مجتمع رعد در آینده نیز پذیرای دوستان توان یاب خواهیم بود. همچنین تلاش می کنیم با مناسب سازی باشگاه تیراندازی عزیزان معلول نیز بتوانند از آن استفاده کنند.


 


سپس رضا سخن سنج با قدردانی از تلاش شبانه روزی و چند هفته ای مدیران اجرایی این برنامه گفت: از تلاش آقای دستیار و همکاران ایشان در باشگاه انقلاب و سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان شهرداری تهران صمیمانه قدردانی می کنم که این فرصت را برای توان یابان ما فراهم کردند تا در روز جهانی معلولان که متعلق به خود این عزیزان است در یک فضای شاد و سرشار از انرژی لحظاتی را با شادی پشت سر بگذارند.


 


وی ادامه داد: ما همین جا اعلام می کنیم که مجتمع رعد آمادگی همکاری با دوستان باشگاه انقلاب را برای برگزاری این رویدادهای ورزشی برای چندین نوبت در طول سال را داریم.


 


در ادامه هدایایی به رسم یادبود به نفرات برتر این رقابت ها با حضور رضا سخن سنج، شاهین احمدی، پیام دستیار، نیلوفر کلانتری کارشناس ورزش و محمد رضا دشتی اهدا شد.


 




































 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است