انتشار هفتگی اطلاعات کار‌آموختگان توان‌ياب در نيازمندی‌های همشهری

23 تیر 1394


با هدف فراهم آوردن زمینه اشتغال پایدار افراد دارای معلولیت و با کمک روزنامه همشهری، صفحه ثابت معرفی توانمندی کارآموختگان توان­یاب به صورت هفتگی منتشر می­شود.


 



 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ با توجه به نتايج حاصل از برگزاری نخستين کنفرانس ملی کار‌آفرينی اجتماعی در حوزه معلوليت که سال گذشته با محوریت خیریه رعد و همکاری دانشگاه تهران، و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ديگر دستگاه‌های مرتبط اجرا شد، اطلاع‌رسانی از توانمندی‌های افراد دارای معلوليت به عنوان يکی از راهکارهای رسيدن به استقلال فردی و اجتماعی توان‌يابان در دستور کار قرار گرفت.


 


بر اساس این گزارش به منظور اجرايی شدن این اولویت، دفتر کارآفرینی اجتماعی رعد در تعاملی سازنده با روزنامه پر‌مخاطب همشهری توافق کرد، فايل اطلاعات کار‌آموختگان سراسر کشور را بدون ذکر نام برای آگاهی کار‌فرمايان و کار‌آفرينان اجتماعی به صورت هفتگی در ضميمه نيازمندی‌های آن روزنامه منتشر کند تا ضمن اطلاع­رسانی و معرفی توانايی‌های اين گروه از شهروندان، زمينه اشتغال و ايجاد فرصت­های شغلی مناسب برای آنها فراهم سازد.


 


شايان ذکر است مسؤولان سازمان نيازمندی­های روزنامه همشهری از اسفند­ماه سال گذشته با رويکردی مثبت و خير‌خواهانه در مسير اشتغال افراد دارای معلوليت مشارکت کردند و اميد می‌رود تداوم اين حرکت کمک مؤثری درحضور اجتماعی اين گروه از شهروندان باقی بگذارد.


 


توان­یابان جویای کار و نیز کارفرمایان علاقه­ مند به همکاری با توان­یابان می­توانند با مراجعه به سایت دفتر کارآفرینی مجتمع رعد به نشانی www.social-ent.ir فرم پیش ­بینی شده را تکمیل نمایند.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است