برگزاری کارگاه آموزشی "فریلنسر " کسب و کار در فضای مجازی

7 شهریور 1394


کارگاه آموزش کسب و کار در فضای اینترنت برای کارآموزان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ این کارگاه توسط مهندس نیما نور محمدی مدیر وب سایت پونیشا (بازارکار آنلاین)به منظور ارتقا دانش و توانمندی های علمی  توان یابان واحد آموزش خیریه رعد برای راه اندازی کسب و کار در فضای مجازی و اینترنت برگزار شد.


 


در این کارگاه نیما نور محمدی به تشریح نحوه فعالیت فری­لنسرها پرداخت و فنون اصلی راه اندازی کسب و کار با استفاده  از اینترنت را بیان کرد.


 


این کارگاه با همکاری واحد آموزش و دفتر کارآفرینی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با حضور بیش از 50 نفر از توان یابان کارآموز در سالن همایش های مجتمع رعد برگزار شد.


 


نور محمدی در بخشی از آموزش های خود گفت: کارآفرینان می توانند فریلنسر ها را برای کارهایی مانند برنامه نویسی، نویسندگی، ترجمه، طراحی، مهندسی، ورود اطلاعات، بازاریابی، فروش، حسابداری و در کل هر کاری که بتوان به صورت آنلاین انجام و تحویل داده شود، استخدام کنند.


 


وی افزود: ما بر این باوریم که فری لنسیگ یک کار تمام وقت با درآمد بالاست. پونیشا بستری است که به شرکت های کوچک، کارآفرینان و افراد کمک می کند تا به راحتی نیروی متخصص مورد نیاز خود را پیدا کرده و از طریق امکاناتی که پونیشا در اختیار آنها قرار می دهد به راحتی و با اطمینان پروژه های خود را اجرا کنند.


 


اجرای پروژه ها از طریق برون سپاری به شما کمک می کند تا هزینه های خود را تاحد چشمگیری پائین آورده و همچنین برای افراد متخصص ایجاد اشتغال کنید.


 


نور محمدی در معرفی سایت کسب و کار خود گفت: پونیشا ponisha.ir بزرگترین سایت برون سپاری فارسی زبان است که هزاران فریلنسر و کارآفرین ها را در سرتاسر ایران به هم متصل می کند.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است