زنگ حفظ محیط زیست در رعد به صدا درآمد

10 شهریور 1394



در آستانه  برگزاری دومین جشنواره ملی خودباوری در حرکتی نمادین توان­یابان، مسؤولان و کارکنان مجتمع رعد به اتفاق مدیران و کارکنان مرکز آموزش علمی کاربردی رعد در فضایی مملو از حس همدلی و خودباوری تمام محوطه، فضای سبز و مکان­های عمومی  مجتمع را نظافت و پاکسازی کردند.به نظافت فضای سبز مجتمع رعد پرداختند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ به منظور ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست برنامه  زنگ حفاظت از محیط زیست  با شعار"محیط زیست سالم، زندگی سالم، اندیشه سالم " برای اولین بار در یک حرکت عمومی تمام حاضران اعم از کازآموز، همراه، اعضا خانواده، کارکنان، مدیران و مسؤولان در محوطه فضای سبز رعد حاضر شدند و محیط کار و تحصیلشان را نظافت کردند.


 


بر اساس این گزارش کیسه­ های زباله با دستان دستکش به دست چهره­ هایی که همگی لبخند بر لب داشتند یک به یک از زباله­ های روی زمین پر می­شد و نوید مشارکتی فراگیر در ایجاد محیطی سالم و پاکیزه را می­داد.


 


صدیقه اکبری مدیرعامل­ با قدردانی از شرکت­کنندگان در این طرح خوب، افزود: رعد خانه همه ماست و همه ما باید در حفظ و نگهدار آن تلاش کنیم، ما باید برای حفظ محیط زیست خود مسؤولانه رفتار کنیم و امروز ما با حضور در محیط کوچک رعد و کمک به نظافت محیط یک گام بلند در ترویج الگوهای  رفتار اجتماعی مطلوب برداشته ­ایم.


 


وی با اشاره به ضرورت مشارکت افراد در بهداشت و نظافت عمومی، افزود: من بارها میز کارم را گردگیری کردم و از این کار ناراحت نشدم و امیدوارم در ماه­ های  آینده شاهد باشم که کارآموزان در نظافت کلاس­های درسشان مشارکت و حضور فعال داشته باشند.


 


برپایه این گزارش؛ شورو شوق وصف ناپذیر توان یابان برای مشارکت در این برنامه ترویجی حکایت از اهمیت خاص افراد دارای معلولیت برای همراهی در برنامه­ های اجتماعی دارد و تمام توان­یابان با محدودیت­های جسمی متفاوت در این برنامه مسؤولیتی را برعهده گرفتند، برخی از سوار بر ویلچر کیسه­ های جمع آوری برگ و برخی دیگر با به دست کردن دستکش به جمع آوری زباله­ های محدود باغچه­ ها پرداختند.


 


شایان ذکر است علاوه بر مدیر عامل، مهندس سید قاسم لواسانی عضو هیات مدیره مجتمع رعد، دکتر حسین علاقه بند رییس مرکز آموزش علمی کاربردی رعد و جمع دیگری از مدیران و مسؤولان به همراه تمام اعضای حاضر به نظافت باغچه­ها، درختان پرداختند.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است