قلم جشنواره خودباوري در دست خبرنگاران داراي معلوليت

14 شهریور 1394

تيمي متشکل از افراد داراي معلوليت، فعاليت ستاد خبري جشنواره «خودباوري» را بر عهده دارند.


 


به گزارش ستاد خبري جشنواره ملي «خودباوري»، اعضاي تشکيل دهنده ستاد خبري اين جشنواره که افرادي داراي معلوليت هستند مي​توانند يکي از نمادهاي جشنواره خودباوري محسوب شوند.


 


رضا سخن سنج دبیر دومین جشنواره ملی خوباوری گفت : دبيرستاد خبری،  خبرنگار، مسئول بخش فنی و به روز رسانی سایت و عکاس جشنواره از افراد دارای معلولیت انتخاب شده اند.


 


هدف از به کارگيري اين افراد که به طور حرفه اي در سطح رسانه ها مشغول فعاليت هستند، اثبات توانايي​هاي افراد داراي معلوليت به جامعه و مسوولان است.


 


وی افزود: این حرکت نه به شکل سمبولیک بلکه کاملا به صورت حرفه ای انجام می شود و قصد ما از این واگذاری، سپردن کار افراد دارای معلولیت به خودشان هست.


 


این تیم کاملا حرفه ای هستند و در گذشته نیزبخش  خبری برنامه های مهمی را برای مجتمع رعد هدایت و رهبری کرده اند.


 


سخن سنج ادامه داد: در این جشنواره تلاش خواهیم کرد نمونه های عینی و واقعی خودباوری را در معرض دید مردم، مسئولان و رسانه ها قرار دهیم.


 


بنابراين گزارش، دومین جشنواره ملی خودباوری با هدف بررسی مسائل کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت طی روزهای 18 و 19 شهریورماه از سوی مجتمع آموزشی - نیکوکاری «رعد» برگزار می شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار مربوط به این جشنواره می توانند به وب سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی  www.raad-charity.org مراجعه کنند.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است