برگزاری مسابقات ورزشی در جشنواره خودباوری

18 شهریور 1394


فردا در جریان برگزاری دومین جشنواره خودباوری، مسابقات ورزشی در رشته های مختلف با حضور توان یابان برگزار می شود.


 


به گزارش ستاد خبری جشنواره ملی «خودباوری»، رضا سخن سنج ـ مدیر روابط عمومی مجتمع رعد ـ با بیان این خبر گفت: افراد دارای معلولیت شرکت کننده در این جشنواره، فردا در رشته های ورزش های همگانی و تیراندازی با کمان به رقابت می پردازند.


 


وی افزود: هدف جشنواره خودباوری معرفی افراد دارای معلولیت به عنوان افرادی است که می توانند از عهده بسیاری از کارها بربیایند و برگزاری مسابقات ورزشی در این راستا انجام خواهد شد.


 


به گفته سخن سنج، دومین دوره جشنواره ملی «خودباوری» با حضور مراکز رعد سراسر کشور و دیگر انجمنهای مرتبط با حوزه افراد دارای معلولیت برگزار می شود که در جریان آن سعی داریم ضمن ایجاد ارتباط، دوستی و استفاده از تجارب افراد فعال در این حوزه زمینه های منجر به اشتغال، کارآفرینی و خودباوری افراد دارای معلولیت را بررسی کنیم.


 


دومین «جشنواره ملی خودباوری» با هدف بررسی مسائل کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت طی روزهای 18 و 19 شهریورماه از سوی مجتمع آموزشی - نیکوکاری «رعد» برگزار می شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار مربوط به این جشنواره می توانند به وب سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی  www.raad-charity.org مراجعه کنند.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است