پیام معاون توانبخشی بهزیستی به جشنواره خودباوری

19 شهریور 1394


معاون توانبخشی سازمان بهزیستی معتقد است: با اطمینان می توان گفت تعداد قابل توجهی از صنعتگران، کارآفرینان و هنرمندان برجسته کشور عزیزمان در آینده ای نه چندان دور از جمع ارزشمند معلولان عزیز به جامعه معرفی خواهند شد.


 


به گزارش ستاد خبری جشنواره ملی «خودباوری»، در متن پیام حسین نحوی نژاد که توسط کیوان دواتگران مدیرکل دفتر توانمندسازی سازمان بهزیستی در جشنواره خودباواری قرائت شد آمده است:


 


به نام آفریدگاری که «قلم» را آفرید و به انسان نوشتن آموخت و او را به زیور «اندیشه» آراست.


 


خدای را سپاسگزارم این توفیق را عنایت فرمود در این مجلس کم نظیر در خدمت معلولین توانمند در عرصه های حرفه آموزی و مهارتهای شغلی باشم. به شما عزیزان که از سراسر مرز و بوم اسلامی در این جلوه گاه گرد هم آمده اید تا با رقابتی سالم و دوستانه در شش محور (علمی ـ فرهنگی، کارآفرینی، ورزشی، رسانه، اجتماعی و هنری) تحقق بخش دانایی و توانایی در خود بوده اید تبریک عرض می نمایم.


 


سازمان بهزیستی در نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند تانیازهای متنوع افراد دارای معلولیت را شناسایی و برنامه های توانمندسازانه ای را تدوین و اجرا نماید و نه فقط به دنبال آموزشهای حرفه ای، بلکه ایجاد شرایطی است تا این عزیزان بخشی از آموزشهای فنی و حرفه ای را مستقیما در عرصه های گوناگون زندگی خود تجربه نمایند.


 


معلولین عزیز! با اطمینان می توان گفت تعداد قابل توجهی از صنعتگران، کارآفرینان و هنرمندان برجسته کشور عزیزمان در آینده ای نه چندان دور از جمع ارزشمند شما عزیزان به جامعه معرفی خواهند شد. امر مهمی که اهمیتی دوچندان دارد این است که محصول ارایه شده از فکر و اندیشه شما در نگاه کلان همان چیزی باشد که مورد قبول درگاه احدیت است و تمام تلاش دست اندرکاران این جشنواره و جشنواره های مشابه القای این حقیقت است که تا به توانمندی های خود باور نداشته باشیم و نسبت به ظرفیتهای خود تصویر روشن و شفافی به دست نیاوریم مسلما نمی توانیم انگاره و تصویر ذهنی سایر آحاد جامعه را تغییر دهیم. پس لازمه تغییر رسیدن به خودباوری نسبت به توانمندی هاست.


 


در هر صورت بالندگی و پویایی شما گرامیان این شوق و رغبت را در ما به وجود خواهد آورد تا زمینه های بیشتری را در عرصه های مختلف توانبخشی آموزشی و حرفه ای فراهم کنیم و گستره فعالیت خود را هرچه بیشتر با این امید که بتوانیم فردایی روشن و امیدوار برای شما به وجود آوریم، پرشتاب تر نماییم.


 


در پایان لازم است مراتب تقدیر و تشکر خود را ابتدا از وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ریاست محترم سازمان بهزیستی و در نهایت از کلیه مسوولین، داوران، مربیان، عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزارکنندگان جشنواره خودباوری که با سعی و تلاش مجموعه بزرگ رعد و کلیه سمن های همسو و سازمانهای متولی حمایت از اشتغال معلولین و توان یابان زمینه رقابتهای سالم را برای شما به وجود آورده اند، اعلام نمایم و از خداوند منان می خواهم که در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیرو فرمایشهای ریاست محترم جمهوری، ثمره آن تلاش مقدس را موجب اعتلای دانش، اخلاق و رفتار پایدار و مطلوب در نظام رفاه اجتماعی و تعالی و پیشرفت برای این عزیزان قرار دهد. انشاءالله


 


دکتر حسین نحوی نژاد


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور


 


بنابراین گزارش، دومین «جشنواره ملی خودباوری» با هدف بررسی مسائل کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت طی روزهای 18 و 19 شهریورماه از سوی مجتمع آموزشی - نیکوکاری «رعد» برگزار می شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار مربوط به این جشنواره می توانند به وب سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی www.raad-charity.org مراجعه کنند.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است