مسابقات انتخابی ابیلیمپیک 2016 فرانسه در مجتمع رعد برگزار شد

11 آبان 1394


جمعه هشتم آبان ماه آزمون انتخابی مسابقات ابیلیمپیک 2016 فرانسه با حضور 37 شرکت کننده از 15 شهر کشور در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد.


 



 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ این آزمون بر اساس استانداردهای اعلامی از سوی برگزار کننده مسابقات بین المللی مهارت ویژه افراد دارای معلولیت برای انتخاب نفرات برتر و اعزامی به مسابقات ابیلیمپیک 2016 در کشور فرانسه برگزار شد.


 


بر پایه این گزارش در این آزمون توان یابان واجد شرایط در چهار رشته عکاسی، طراحی صفحات وب، طراحی پوستر و نقاشی با حضور داوران متبحر از اساتید دانشگاهی در واحد آموزش مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به رقابت پرداختند.


 


این گزارش می افزاید نفرات برتر این آزمون برای شرکت در اردوی نهایی به سازمان فنی و حرفه ای کشور معرفی خواهند تا بعد از گذراندن اردوی آمادگی و شرکت در مسابقات نهایی فروردین ماه سال 96 برای حضور در مسابقات بین المللی مهارت های  فنی حرفه ای به فرانسه اعزام شوند.


 


شایان ذکر است برگزاری مسابقات ابیلیمپیک هر 4 سال یک بار به صورت بین المللی اجرا می شود، فرصت مناسبی است تا عزیزان توان یاب ایرانی شایستگی های خود را در عرصه های جهانی به اثبات برسانند.


 


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است