کارآموزان رعد از تمرین تیم ملی فوتبال بازدید کردند

21 آبان 1394



جمعی از کارآموزان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در آستانه مسابقه تیم­های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در آخرین جلسه تمرین تیم ملی حاضر شدند و برای موفقیت ملی پوشان کشور مان دعا کردند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ ساعاتی پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان تعدادی از کارآموزان و هنرجویان رعد با حضور در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی با ملی پوشان ملاقات کردند و ضمن گفت و گو بازیکنان تیم ملی با آنها عکس یادگاری گرفتند .


 


نسترن طاهری پور عضو گروه همیاری جوانان خیریه رعد که برای این ملاقات زحمات زیادی برعهده داشت با روحیه بخش خواندن این دیدار، افزود: هدف از بازدید کارآموزان رعد، شارژ روحی  ملی پوشان بوده  تا آنها بدانند که اعضا تیم ملی همه­ ی ایرانیان اعم از توان­یاب و غیر معلول هستند.


 


بر اساس این گزارش در این ملاقات تابلوی معرق خدیجه عسگری هنرجوی مجتمع رعد به کارلوس کی­ روش سر مربی تیم ملی به رسم یادبود اهدا شد و وی ضمن تشکر از حضار تقاضا کرد همه برای موفقیت تیم ملی دعا کنند.


 



مهرداد وهابی یکی از توان­یابان مجتمع رعد در این ملاقات حضور داشت با هیجان فراوان گفت: کارلوس کی­روش آدم خیلی خوبی است و اجازه داد من ببوسمش .














نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است