افتتاحیه اردوی آموزشی تیم اعزامی به مسابقات بین المللی مهارت

25 آبان 1394


صبح امروز مجتمع فنی­ حرفه­ ای  استان البرز پذیرای 36 نفر از برگزیدگان  ملی مسابقات فنی­ حرفه­ ای در رشته­ های طراحی شخصیت، نقاشی، عکاسی، طراحی صفحات وب، برنامه نویسی، طراحی پوستر ، معماری( اتوکد) و کنده کاری روی چوب بود.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد ؛ گروهی  از توان یابان که در مسابقه ملی حضور در ابیلیمپیک 2016 فرانسه 8 آبان در مجتمع رعد گرد  هم آمده بودند پس از داوری  آثار و انتخاب نفرات برگزیده در افتتاحیه اردوی آموزش این  دوره شرکت کردند.


 


براساس این  گزارش در این  دوره سازمان­ های  بهزیستی کشور  و فنی­ حرفه­ ای  با مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و انجمن  باور برای  اعزام  تیم ملی قابلیت­ های  ایران که برای سومین بار به این مسابقات  اعزام می شوند، همکاری می نمایند.


 


شایان ذکر است براساس برنامه­ ریزی انجام  شده شرکت کنندگان این اردو  پس از  2 روز باز آموزی دوره فنی در آزمونی نهایی حضور می یابند و پس ارزیابی نتایج این آزمون نفرات نهایی فروردین سال آینده  به کشور فرانسه  اعزام می شوند.


 



 


مجتمع رعد برای تمام عزیزان توان­ یاب آرزوی  توفیق دارد و امیدوار هر عزیزی که در این دوره از مسابقات شرکت می­کند، موفق باشد پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورد.


 
















نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است