نمایش مستند " خطوط ناپیدا " در مجتمع رعد

26 آذر 1394

زندگی علی راشکی



مستند "خطوط ناپیدا" به کارگردانی مهدی رخشانی کارگردان و علی راشکی هنرمند نقش اول در سالن همایش مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نمایش درآمد.


 


مجتمع رعد؛ نمایش آثار فاخر مستندسازان ایرانی را با هدف توسعه فعالیت های فرهنگی ، آشنایی توان یابان با سینمای جدی و موضوع محور و شناخت هنرمندان از مسائل موجود در جامعه توان یابان کشور را آغاز کرده است.


 


به همین منظور در اولین برنامه پخش مستندهای فاخر " خطوط ناپیدا" 25 آذر با حضور مهدی رخشانی و علی راشکی در سالن همایش رعد به نمایش در آمد.


 


مستند خطوط ناپیدا ساخته مهدی رخشانی از مستندسازان سیستان و بلوچستان است که به سرگذشت زندگی علی راشکی از هنرمندان این استان پرداخته است.


 



 


این مستند دلنشین مخاطب را به همذات‌پنداری وامی‌دارد و زندگی انسانی را به نمایش درمی‌آورد که می‌تواند الگوی اراده، ایمان و تلاش باشد.


 


مشکلات موجود در زندگی باعث می‌شود هر کدام از ما از زندگی فاصله بگیریم اما کسانی هستند که راه‌هایی برای اتصال مجدد خود به زندگی پیدا می‌کنند. راشکی نیز راه مخصوص به خود را پیدا کرده که اگرچه خطوطی ناپیدا هستند اما زندگی را برای شخص او جذاب می‌کند. به ‌واسطه همین اتصالات است که در وجود او معلولیتی دیده نمی‌شود از این منظر شرایط فیزیکی او را در فیلم پررنگ نشده است تا بتوان به عمق زندگی او راه پیدا کرد و خطوطی را به تصویر کشید که منحصر به شخص راشکی است.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است