تیم ملی توان­یابان ایران آماده حضور در مسابقات بین المللی فرانسه

تیم ملی توان­یابان ایران آماده حضور در مسابقات بین المللی فرانسه

15 بهمن 1394

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برای سومین بار تیم ملی افراد دارای معلولیت را به مسابقات بین­ المللی قابلیت­ها (ABILYMPICS) که فروردین ماه سال آینده در شهر بوردو فرانسه برگزار خواهد شد، اعزام می­کند. به در کشور فرانسه اعزام خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ مسابقات جهانی مهارت­های فنی و حرفه­ ای افراد دارای معلولیت که هر 4 سال یک بار با هدف شناخت و معرفی توانایی­های توان­یابان برگزار می­شود، نهمین دوره آن فروردین سال آینده در کشور فرانسه برگزار می­شود و مؤسسه رعد با تجارب اعزام تیم توان­یابان ایرانی در سال­های 2003  و 2011 در کشور­های هند و کره جنوبی، همت خود را به کار بست تا در این دوره ضمن حضوری جدی، زمینه کسب رتبه تیمی بالاتر در مقایسه با دوره گذشته فراهم سازد.

بر اساس این گزارش در این دوره 15 شرکت­ کننده برای  رقابت در 8 رشته شامل: برنامه ­نویسی کامپیوتر، طراحی پوستر، طراحی شخصیت، طراحی صفحات وب، عکاسی در فضای باز، نقاشی، معماری ( نرم افزار اتو کد) و کنده­ کاری روی چوب از میان جمعی از شرکت­کنندگان بر اساس نتایج آزمون­های مهارت انتخاب شدند.

برای تشکیل تیم ملی افراد دارای معلولیت این دوره توان­یابانی از شهرهای اراک، تهران، کرج، یزد، لارستان، نی­ریز، شهریار و همدان گرد هم آمده­اند تا با اثبات توانایی­های خودشان افتخار دیگری بر افتخارات توایابان ایران بیافزایند.

شایان ذکر است، مسابقات انتخابی برای شناخت تیم ملی توان­یابان طی 2 مرحله مقدماتی و پیشرفته  در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و سازمان فنی و حرفه­ ای استان البرز برگزار شد و مرحله پایانی آماده ­سازی تیم اعزامی با برگزاری 2 اردوی آموزشی در بهمن و اسفند به انجام می­رسد.

لازم به یادآوری­ست، تاکنون مجتمع رعد 2 دوره تیم توان­یابان را به کشورهای هندوستان، کره جنوبی اعزام کرده که ره آورد آن کسب مقام نهم جهانی در میان 58 کشور، 2  نشان برنز و مقام­های چهارم و پنجم بوده است و نهمین دوره این رقابت­ها از 5 فروردین سال آینده با حضور700 شرکت­کننده از 40 کشور در 49 رشته برگزار می­شود و پیش­ بینی­ می­شود 80 هزار نفر از این مسابقات دیدن کنند.


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است