کهتری: از استانداردهای جهانی عقب هستیم

19 بهمن 1394

کهتری : رشته ورزشی تیروکمان معلولان هزینه زیادی دارد و طبق استاندارد جهانی باید برای هر تیرانداز 2 کمان تهیه شود و ورزشکاران با هر دو کمان تمرینات آمادگی خود را انجام دهد تا اگر در مسابقات جهانی یکی از کمان‌ها خراب شد از دیگری بتوانند استفاده کنند و تیراندازان بدون استرس در رقابت‌ها حاضر شوند.

وی افزود: به دلیل کمبود بودجه، با وجود همه حمایت‌های فدراسیون جانبازان و معلولین و نیز کمیته ملی پارالمپیک فقط توانستیم برای هر تیرانداز یک کمان تهیه کنیم و از وزارت ورزش خواهشمندیم توجه ویژه‌ای به معلولین ورزشکار داشته باشند و بودجه بیشتری را به رشته‌های این ورزشکاران اختصاص دهند تا علاوه بر آماده‌کردن تجهیزات، بتوانیم هزینه سفرهای تدارکاتی و برون مرزی را نیز تامین کنیم.

کهتری در خصوص اردوی آمادگی تیم ملی گفت:  6 تیرانداز ملی پوش از 10 بهمن وارد اردو شدند و در محل فدراسیون‌های جانبازان و معلولین زیر نظر مربیان در دو نوبت صبح و عصر تا 20 بهمن به تمرینات خود می‌پردازند و به دلیل سر بودن هوا، بیشتر تمرینات بدنسازی انجام می‌شود.

مراحل تمرینات تیراندازی از فروردین ماه به صورت فشرده در اردوها برگزار می‌شود.

رئیس انجمن تیروکمان معلولین در پایان خاطرنشان کرد: به مسابقات جهانی چک 7 ورزشکار اعزام می‌شوند که فقط سمیه عباسپور برای کسب سهمیه پارالمپیک ریو رقابت می‌کند و سایر تیراندازان برای ثبت رکورد و رنکینگ خود و نیز شناخت حریفان در مسابقات جهانی حاضر می‌شوند


 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است