آغاز ثبت نام دوره های كارداني و کارشناسی حرفه ای در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی رعد

19 بهمن 1394

پذيرش دانشجو در دوره های كارداني و کارشناسی حرفه ای مرکز آموزش علمی ـ کاربردی رعد، نیمسال دوم (بهمن ماه) سال تحصیلی ۹۴-۹۳ آغاز شد.


 


به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی رعد؛ پذيرش داوطلبان توانیاب و غیر توانیاب در دوره های كارداني حرفه اي رشته های روابط عمومی، مترجمی زبان انگلیسی (آثار مکتوب و متون رسمی)،حسابداری مالی،کاردانی فنی رشته های فناوری اطلاعات (شبکه های گسترده)،نرم افزار _برنامه نویسی کامپیوتر از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس: www.sanjesh.orgآغاز شد


 


 



 


 


این گزارش می افزاید، علاقه مندان به تحصیل در این مرکز اعم از توانیاب و غیر توانیاب می توانند با مراجعه به سایت فوق از تاریخ ۱۴ بهمن ماه الی ۲۰ بهمن ماه نسبت به ثبت نام و انتخاب این مرکز به عنوان محل تحصیل اقدام نمایند.


 


شایان ذکر است؛ مرکز آموزش علمی ـ کاربردی نیکو کاری رعد؛ به عنوان نخستین مرکز تجهیز و مناسب سازی شده جهت معلولان جسمی حرکتی بوده که از بدو تاسیس (سال ۸۹) تا کنون توانسته است با ارائه خدمات رایگان به بیش از ۱۰۰ توانیاب گامی در جهت ارتقاء سطح علمی – دانشگاهی آنان بردارد.


 


این گزارش می افزاید: دانشجویان دارای معلولیت می توانند با استفاده از خدمات پایانه حمل و نقل جانبازان و معلولان به شماره تماس ۶۳۰۵ از سرویس ایاب و ذهاب ویژه معلولان بهره مند شوند.


 


همچنین علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۷۱۱۰۱ داخلی ۱۵و ۱۶ ارتباط برقرار کنند.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است