ماجرای دختر معلولی که نتوانست با لیونل مسی دیدار کند

23 بهمن 1394

«هانیه سجاد» ۱۱ ساله در زمان تولد با قلبی نیمه به دنیا آمد و در همان دوران نوزادی، قلب تازه ای به وی پیوند زده شد. با این حال این دختر همواره تزریق های دردناکی را تجربه می کند اتفاقی که در دوران کودکی برای مسی رخ داده است.


 


سجاد به همراه مادرش برای دیدار مسی راهی شهر بارسلون شد اما موفق به دیدار با بازیکن اسطوره ای خود نشد.


 


مادرش لیسا مکلین که ۳۴ ساله است یک اقامت هزار پوندی به همراه بلیت دیدار تیم های بارسلونا - اتلتیکو برای دخترش تهیه کرد و همچنین ایمیلی برای باشگاه اسپانیایی فرستاد تا بتواند با اعضای تیم ملاقاتی داشته باشد. مادر هانیه غرق در شگفتی شد پس از اینکه مسئولان باشگاه بارسلونا به وی پیشنهاد جایگاه بهتری در ورزشگاه را ارائه کردند و همچنین ملاقات کنار زمین و عکس با بازیکنان را در دستور کار قرار دادند.


 


سایت میرر انگلستان گزارش داده که این خانواده پس از دو ساعت معطلی و بی آنکه کسی به آنها بگوید قرار ملاقات لغو شده، سرخورده شدند. اوضاع وقتی بدتر شد که آنها نتوانستند از بلیتهای جایگاه خود استفاده کنند و ۲۰ دقیقه از بازی را از دست دادند.


 


باشگاه بارسلونا از بابت این به هم ریختگی از هانیه سجاد و خانواده اش عذرخواهی کرد.


 


لیسا مک لین گفت: این کار قلب دختر مرا شکست. او فقط می خواست هرچه زودتر به خانه بازگردد. هانیه فکر می کرد که همه رویاهایش محقق می شود اما در چشم برهم زدنی همه چیز از او گرفته شد. هانیه واقعا دوست داشت مراسم آغازین بازی را ببیند اما موفق نشد. او واقعا شاد و خوشحال است اما لبخندش واقعی نیست. این موضوع فقط تلخ است و دلش را شکسته است. من بیشتر برای او غصه خوردم چراکه سعی کرده بودم رویاهایش را جامه عمل بپوشانم. البته هانیه هنوز به تیم بارسلونا عشق می ورزد.


 


لیسا برای اینکه بتواند هزینه این سفر را پرداخت کند ماه ها پول خود را جمع کرده بود.


 


یکی از مسئولان باشگاه بارسلونا بابت این امر عذرخواهی کرده و گفته به زودی ترتیبی می دهند تا این مشکل برطرف شود و با این خانواده به زودی تماس می گیرند و با آنها در این خصوص صحبت می کنند.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است