اولین جشنواره ورزشی نابینایان البرز برترین‌های خود را شناخت

25 بهمن 1394

روزبه زورقی اظهار کرد: این رقابت ها روز شنبه گذشته و پس از رقابت ورزشکاران در ۳ رشته ورزشی آمادگی جسمانی، شودان و شطرنج به میزبانی سالن امام رضا(ع) فردیس به پایان رسید.


 


وی افزود: این مسابقات در 2 بخش آقایان و بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف ایجاد نشاط و شادابی میان ورزشکاران و کم بینا و نابینای استان البرز به انجام رسید.


 


زورقی به نفرات برتر این مسابقات اشاره کرد و گفت: در آمادگی جسمانی که با حضور ۲۰ ورزشکار به انجام رسید غلامرضا نوروزی اول شد و ولی الله زارع و علی دلپذیرعناوین دوم و سوم را کسب کردند.


 


وی افزود: در شودان بانوان سمیرا دهقان، فریبا ششبری و زهرا مهر پویا و در بخش آقایان رحیم خلخالی، مصطفی خدایاری و مقداد خوانی زاده رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.


 


سرپرست هیئت ورزش های کم بینایان و نابینایان استان البرز به نتایج بخش شطرنج اشاره کرد و گفت: در این مسابقات که با حضور ۴۰ ورزشکار برگزار شد سمیرا آقایی، صدیقه سرگزی و فرزانه حسین زاده در بانوان و احسان صادقی، محمد دوستی و علی دلپذیر به عناوین برتر رسیدند.


 


زورقی در پایان افزود: برگزاری جشنواره ورزشی به این وسعت برای جامعه روشندلان تاکنون در این استان سابقه نداشته است و امیدوارم این حرکت فرهنگی ورزشی موجب ترغیب هر چه بیشتر افراد روشندل به فعالیت ورزشی شود.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است