اردوی پارالمپیکی جودو آغاز شد

26 بهمن 1394

سید امیر نوری جعفری در وزن ۸۱ کیلوگرم، حامد علیزاده در وزن ۱۰۰ کیلوگرم و حمزه ندری در وزن ۱۰۰+ جودوکارانی هستند که از حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی و بازی های پارآسیایی اینچئون ورودیه لازم برای بازی های پارالمپیک برزیل را کسب کرده اند.


 


این جودوکاران به فاصله یک هفته پس از پایان مرحله نخست اردوی پارالمپیکی خود، از امروز به طور رسمی تمرینات خود در قالب دور دوم اردوی آماده سازی برای حضور در میادین ریو دو ژانیرو را آغاز می کنند. به همین منظور آنها همراه با عین الله حسین پور (لرستان)، سجاد حاجبی (خراسان رضوی) و پویا آب بخش (تهران) به عنوان حریفان تمرینی روز گذشته در محل اردوی خود در تهران (مجموعه ورزشی شهید هرندی) مستقر شدند تا از امروز تمرینات خود را پیگیری کنند.


 


حریفان تمرینی جودوکاران پارالمپیکی نسبت به اردوی گذشته تغییراتی داشته اند. بر این اساس حسین پور و حاجبی حریفان تمرینی جدید در این مرحله اردو هستند که به ترتیب جایگزین محمدعلی شنانی و حسین دارابی در اوزان ۸۱ و ۱۰۰ کیلوگرم شده اند که در اردوی اول به عنوان حریف تمرینی دعوت شده بودند.


 


خسرو گلکار و رضا چاه خندق سرمربی و مربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان هستند که تا دوم اسفندماه تمرینات اردونشینان این تیم را زیر نظر خواهند داشت. جواد شفیعی نیز به عنوان بدنساز، آنها را در امر آماده سازی هر چه بهتر جودوکاران همراهی می کند.


 


هاشم گلکار سرپرست تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان است.


 


بر پایه این گزارش، این چهارمین حضور متوالی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان در بازی های پارالمپیک است. در سه دوره پیشین بازی های پارالمپیک، جودوی ایران در هر هفت وزن نماینده داشت. جودوی ایران در بازی های پارالمپیک لندن به پنج عنوان پنجمی دست یافت.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است