بودجه ورزش روشندلان در ۷ سال اخیر ثابت مانده است

26 بهمن 1394

محمد رضا مظلومی ، در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان البرز افزود: بودجه ما در سال جاری و در صورتی که تمام آن محقق شود با اعتباری که در سال ۸۷ دریافت کرده ایم برابری می کند و این نشان از مشکلات و تنگناهای این فدراسیون است.


 


وی با بیان اینکه برای توسعه ورزش در میان قشر کم بینا و نابینا باید نگاه ها دلسوزانه تر باشد گفت: این فدراسیون از سال ۷۸ به شکل مستقل فعالیت می کند اما از داشتن یک فضای ورزشی اختصاصی و امکانات سخت افزاری محروم است.


 


مظلومی ادامه داد: تنها داشته این فدراسیون یک ساختمان با ۶ اتاق است که بابت آن ماهی ۶ میلیون تومان اجاره به شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی پرداخت می کنیم.


 


رییس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان کشور با اشاره به اینکه نیازهای این فدراسیون با کمک بهزیستی و شهرداری تهران و جذب اسپانسر تا حدودی مرتفع شده است گفت: شرایط سخت است با این حال اجازه نداده ایم کار بر زمین بماند و چراغ ۱۲ رشته مصوب ورزشی تعریف شده برای این فدراسیون را روشن نگه داشته ایم.


 


وی با تاکید براینکه کار برای قشر روشندل نیاز به عشق دارد گفت: سختی کار را به جان می خریم چرا که معتقدیم خدمت در ورزش ارزشمند است و خدمت رسانی به نابینایان و کم بینایان اجری مضاعف دارد.


 


مظلومی به شرایط استان البرز اشاره کرد و گفت: متاسفانه البرز در دوسال اخیر دچار افت شده است و کمتر شاهد حضور قهرمانان این استان در تیم های ملی هستیم و نیاز است در این خصوص یک برنامه ریزی مدون از سوی هیئت استان صورت گیرد.


 


وی در پایان افزود: فعال سازی انجمن های ورزشی و فعال کردن شهرستان ها برای جذب بیشتر قشر نابینا و کم بینا انتظار فدراسیون از البرزاست و امیدوارم به شکل جدی پیگیری شود.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است