همکاری آلمان و اصفهان برای طراحی سیستم آموزشی مناسب معلولان

26 بهمن 1394

جاوید مستمند با اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: در راستای همکاری دوجانبه و بر اساس تفاهم نامه منعقد شده مابین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه هامبورگ آلمان بدنبال طراحی سیستم آموزشی مناسب حال معلولان هستیم.


 


وی بیان داشت: با توجه به چالش‌های پیش‌روی معلولان در امر آموزش، تلاش کردیم در خصوص نقش توانبخشی در بهبود سبک زندگی معلولان منطبق با کنوانسیون جهانی معلولان با همکاری دو دانشگاه طرحی را در این راستا اجرا کنیم.


 


رئیس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور آلمان طرحی برای آموزش مناسب معلولان به اجرا در آمده است و از این بابت تفاهم‌نامه‌ای بین ما و دانشگاه هامبورگ آلمان منعقد شد، گفت: در پروسه دسترسی افراد معلول به سیستم نظام آموزشی مناسب باید سیاست گذاران، مردم، مدیران و مسئولان نسبت به دسترسی معلولان به خدمات اجتماعی که حق مسلم آنها است آگاهی لازم را کسب کنند.


 


وی استفاده از تجربیات پرفسوران آلمانی که متخصص حوزه معلولان هستند را برای اساتید توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرفایده خواند و اعلام کرد: امروز معلولان در حوزه خدمات شهری و اجتماعی با محدودیت‌های زیادی مواجه اند که با آموزش‌های مناسب می‌توان یک زندگی عادی را برای یک فرد معلول ساخت.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است