رئیس فدراسیون نابینایان : نه امکانات داریم و نه بودجه

28 بهمن 1394

محمدرضا مظلومی : متاسفانه فدراسیون امکانات و تجهیزات مناسبی در اختیار ندارد و تنها فضای موجود که به پایگاه فعالیت های ورزشکاران نابینا و کم بینا تبدیل شده متعلق به شهرداری تهران است.


وی با اشاره به اینکه کار کردن در چنین شرایطی عشق می خواهد ، گفت: اگر بخواهیم برای رشد و ارتقای ورزش نابینایان و کم بینایان گام برداریم باید دست به دست هم دهیم و با همدلی و همکاری موانع را از سر راه برداریم.


رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اشاره به پایین بودن بودجه این فدراسیون یادآور شد: از سال 87 تاکنون بودجه فدراسیون افزایشی نداشته است اما در مقابل هزینه ها چند برابر شده است.


وی بیان کرد: فدراسیون با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند و این ضعف سبب شده نتوانیم آنگونه که شایسته است به ورزش نابینایان و کم بینایان خدمت کینم.


مظلومی ادامه داد: در تلاش هستیم با جلب حمایت سازمان بهزیستی و شهرداری تهران اقدام های موثری برای ورزشکاران نابینا و کم بینا انجام دهیم و مقداری از مشکلات موجود بکاهیم.


وی با اشاره به وضعیت ورزش نابینایان و کم بینایان در استان البرز نیز گفت: استان البرز علیرغم داشتن قهرمانان ملی با افت محسوسی در این رشته روبرو شده که امیدواریم دوباره به جایگاه اصلی خود در کشور بازشود.


 


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است