۲ البرزی مسافر مسابقات والیبال نشسته جام بین قاره‌ای شدند

29 بهمن 1394

سعید براتی : مهرزاد مهروان و ابوالفضل اولیایی نفرات البرزی هستند که در ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی در این رویداد معتبر جهانی حضور پیدا می کنند.


 


وی افزود: مسابقات جام بین قاره ای والیبال نشسته نیمه دوم اسفندماه به میزبانی کشور چین برگزار می شود و برترین های قاره های مختلف در آن حضور خواهند یافت.


 


براتی با بیان اینکه این دوچهره البرزی سابقه ای درخشان در تیم ملی دارند گفت: حضور در مسابقات مهم آسیایی و جهانی در کارنامه مهروان و اولیایی دیده می شود واین دو از ورزشکاران اثرگذار والیبال نشسته کشور محسوب می شوند.


 


رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان البرز به نتایج تیم والیبال نشسته البرز در لیگ یک کشور هم اشاره کرد و گفت: در مرحله نیمه نهایی این مسابقات که در ابتدای هفته جاری درقم برگزار شد تیم البرز مقتدرانه با کسب ۵ برد به جمع ۶ تیم برتر کشور راه پیدا کند.


 


وی تصریح کرد: مرحله نهایی مسابقات اسفندماه امسال برگزار می شود و در نهایت ۲ تیم برتر مسابقات به جمع تیم های لیگ برتری در فصل آینده راه پیدا می کنند.


 


براتی در پایان افزود: والیبال نشسته از ورزش های فعال در میان جانبازان و معولان البرزی محسوب می شود و در حال حاضر جمع زیادی از ورزشکاران ما در لیگ های کشور و در قالب تیم های باشگاهی به میدان می روند.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است