اسپانسر شخصی برای زهرا نعمتی

11 اسفند 1394

زهرا نعمتی بانوی کماندار ایرانی بی تردید یکی از مهمترین چهره های کاروان ایران در المپیک ریو محسوب می شود. کماندار معلول ایرانی که به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی تاریخ موفق شده تا سهمیه المپیک و پارالمپیک را کسب کند و به پاس همین موفقیت بزرگ به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک انتخاب شده است.


 


نعمتی که نخستین مدال طلای تاریخ بانوان ایران را در پارالمپیک لندن کسب کرده، برای تداوم موفقیت هایش و البته کسب مدال در المپیک انگیزه های فراوانی دارد اما مهمترین معضل برای او انجام برنامه ها و اردوهای آماده سازی اش است که البته هزینه های مضاعفی خواهد داشت.


 


بخشی از این هزینه ها توسط وزارت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک پرداخت خواهد شد. با این وجود برای برگزاری کامل برنامه ها همین کافی نیست و باید بخشی از هزینه ها توسط اسپانسر جبران شود. در همین راستا باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان با اختصاص مبلغ 30 میلیون ریال ماهانه به مدت 10سال اسپانسر زهرا نعمتی قهرمان پارالمپیک جهان شد.


 


با پیگیری های استاندار کرمان به منظور نقش آفرینی زهرا نعمتی در بازی های المپیک 2016 ریو، باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان با اختصاص مبلغ سی میلیون ریال ماهانه به مدت 10 سال اسپانسر زهرا نعمتی شد.


 


با این مبلغ قطعا بخش قابل توجهی از هزینه های آماده سازی زهرا نعمتی را پوشش خواهد داد و به او کمک خواهد کرد تا فارغ البال خود را آماده درخشش در المپیک و پارالمپیک کند.


 


منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است