استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در مجموعه مدیریت شهری درزنجان

24 اسفند 1394

سعید امیدی در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه و مناسب سازی مبلمان شهری برای معلولان در محل فرهنگسرای«زندگی» افزود: رشد و شکوفایی هر جامعه ای بستگی به چگونگی به کارگیری استعدادها و توانایی های موجود در آن جامعه دارد.


 


وی اظهار کرد: تصریح کرد: بخشی از نیروهای فعال در جامعه ما افراد معلول جسمی و حرکتی هستند که در عرصه های گوناگون توانسته اند شایستگی های خود را در خدمت به کشور به منصه ظهور برسانند.


 


رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تشکل های مردم نهاد دارای پتانسیل بالایی هستند که باید از این ظرفیت و توانمندی برای ارتقای شاخص های شهروندی در مجموعه مدیریت شهری به نحو مطلوب استفاده کنیم.


 


امیدی تاکید کرد: مناسب سازی معابر و اماکن همواره از تأکیدات شورای اسلامی شهر زنجان بوده و این امر در شورا بیش از پیش مورد توجه خواهد بود.


 


وی افزود:خوشبختانه در استان زنجان همکاری رسانه ها در بحث رفع دغددغه های معلولین بسیار مطلوب است.


 


رئیس شورای اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در حوزه شهرداری زنجان نظام مهندسی در مناسب سازی فضای شهری اقدامات خوبی را انجام می دهد.


 


امیدی گفت: قانون حمایتی معلولان در سال ۸۳ تصویب شد که همه دستگاه های دولتی موظند فضای شعری را برای معلولان مناسب سازی کنند.


 


وی یاد آورشد: در این راستا از بودجه سالیانه مقدار مشخصی برای این امر اختصاص می یابد.


 


رئیس شورای اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد: شورای اسلامی با رویکرد شهروند محوری و با نقش مهم رسانه ها به اهداف خود در بحث مناسب سازی برنامه ریزی لازم را دارد.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است